Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker det samme. privat TUL på fredag. Er så spent!I morgen
Hvis alt er bra da, blir jeg med i skjult også, tør ikke før etter ul.

Jeg var sååå glad her en dag fordi jeg ikke hadde hatt noen vonde drømmer eller tanker denne gangen, det har heller ikke mammaen min hatt, som også hadde det sist..
Stor klem til deg11 timer til privat
Hadde en vond drøm på morgenkvisten.. drømte at jeg begynte å blø og at det kom et lite "rumpetroll" ut, på badet hos mamma og pappa. Ganske lik drømmen jeg hadde sist, da vi fant ut senere at det ikke var liv.. Jeg pleier å ha en ganske klar magefølelse og god intuisjon, magefølelsen er fortsatt ikke dårlig, men tør heller ikke å ha en god magefølelse etter den drømmenJeg var sååå glad her en dag fordi jeg ikke hadde hatt noen vonde drømmer eller tanker denne gangen, det har heller ikke mammaen min hatt, som også hadde det sist..
Ååå kjære deg, håper du får en veldig god beskjed på ultralyd11 timer til privat
Hadde en vond drøm på morgenkvisten.. drømte at jeg begynte å blø og at det kom et lite "rumpetroll" ut, på badet hos mamma og pappa. Ganske lik drømmen jeg hadde sist, da vi fant ut senere at det ikke var liv.. Jeg pleier å ha en ganske klar magefølelse og god intuisjon, magefølelsen er fortsatt ikke dårlig, men tør heller ikke å ha en god magefølelse etter den drømmenJeg var sååå glad her en dag fordi jeg ikke hadde hatt noen vonde drømmer eller tanker denne gangen, det har heller ikke mammaen min hatt, som også hadde det sist..
Som Furutre sier kan det være frykten som snakker og. Drømmene er jo der for å prosessere tankene, og det sitter jo i siden du har opplevd det før
Masse lykke til i dag, håper du får med bilder du kan dele i ultralyd-tråden 
Hjernen er spesiell sånn, med prosessering og frykt, håper inderlig det bare var ett vondt mareritt som forsvarsmekanisme og ikke noe annetStor klem til deg
Jeg har og en dårlig følelse, drømte for noen netter siden at mine avdøde besteforeldre kom og hentet babyen. Men jeg vet ikke om det er frykten min som snakker gjennom drømmen, eller om det er intuisjon. Håper på det første, for deg og meg!

Jeg håper også det bare er frykten og redselen min som spiller meg et puss.. krysser alt jeg har for oss beggeStor klem til deg
Jeg har og en dårlig følelse, drømte for noen netter siden at mine avdøde besteforeldre kom og hentet babyen. Men jeg vet ikke om det er frykten min som snakker gjennom drømmen, eller om det er intuisjon. Håper på det første, for deg og meg!

Alt var i orden med babyen herJeg håper også det bare er frykten og redselen min som spiller meg et puss.. krysser alt jeg har for oss begge![]()
Håper på det samme hos deg.12+1 etter sist ultralyd, 11+3 ish etter menstermin. Håper det er innenfor, var ikke jeg som flyttet den timenSå deilighvilken uke er du på da? TOUL blir ikke før 13+3 her, men det er vel for at nakkefold er mest tydelig på det punktet
Så får bare veeente litt til

Jeg tenker at de som setter oss opp på time må jo ha peiling på hva de kan se og sånt, så må jo være innenfor??12+1 etter sist ultralyd, 11+3 ish etter menstermin. Håper det er innenfor, var ikke jeg som flyttet den timen![]()

Ja, de burde jo det, men jeg har fått masse rare beskjeder fra folk i helsevesen som absolutt ikke er til å stole på, så nå stoler jeg ikke på noenJeg tenker at de som setter oss opp på time må jo ha peiling på hva de kan se og sånt, så må jo være innenfor??![]()