Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henvisningen min ble sendt 12.september, jeg har fremdeles ikke fått tildelt time (er 9+4 i dag). Har snakket med sykehuset, og alt er i orden, men de har visst 'bare ikke begynt å tildele timer enda'Tror jeg fikk svar dagen etter![]()

Veldig rart...mulig de ikke har arbeidslistene klare ennå for den perioden?Henvisningen min ble sendt 12.september, jeg har fremdeles ikke fått tildelt time (er 9+4 i dag). Har snakket med sykehuset, og alt er i orden, men de har visst 'bare ikke begynt å tildele timer enda'![]()
![]()
ÅååHenvisningen min ble sendt 12.september, jeg har fremdeles ikke fått tildelt time (er 9+4 i dag). Har snakket med sykehuset, og alt er i orden, men de har visst 'bare ikke begynt å tildele timer enda'![]()
![]()
Hmm det hørtes rart ut da
Godt mulig, men kjenner at jeg begynner å bli litt frustrert. Så skal det sies at jeg var litt oppgitt over de fra før av, så dette hjalp ikkeVeldig rart...mulig de ikke har arbeidslistene klare ennå for den perioden?

Da er jeg 7+0. Grugleder meg til å få svar på hva som befinner seg i magen min, siden testene ikke har vært så optimistiske.