Vettskremt83
Flørter med forumet
7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!

Lykke til!

Da er jeg 12+6. Men mulig vi bestiller en i uke 10 en gang også.. hmmSamme skjedde med meg! Gjorde meg litt stresset - men fikk se hjerteslag på neste, da var jeg 7+8 her også.
Tok en tidlig UL i forrige uke, men kunne ikke HELT fastslå hjertet ennå, så har kommet litt kortere enn mens-termin sier jordmor (men alt var normalt ellers). Så da blir det ny klinikk og nytt forsøk i neste uke for å se hjerteslag.
Lykke til!
Takk for svar. Godt å vite at det kan være normalt å bli satt tilbake, for jeg har selvsagt nå ekstrem redsel for at noe er galt og at blåbæra ikke lever mer. Jeg ønsker ikke på meg kvalme liksom, men har så lite symptomer ellers at jeg til og med tok en ny test i går for å være sikker. Blir lenge å vente til onsdag merker jeg.Samme skjedde med meg! Gjorde meg litt stresset - men fikk se hjerteslag på neste, da var jeg 7+

Det var gode nyheter! Gratulerer.Heldigvis en liten, levende «kikert» i magen
Lurer på hva som gjør at buksene ikke passer lengre når den lille kikerta måler 1,32 cm![]()

Lykke til!