Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror dere det er noen sjans for at jordmor vil si noe? St. OlavsTror de er ganske restriktive med å si noe på St.Olavs. Har hørt flere med samme erfaring. Har hørt at enkelte jordmødre blir litt «irritert» der om man spør på toul, for fokuset skal være fosterdiagnostikk. Om det stemmer vet jeg ikke, for jeg turte ikke spørre sist på grunn av ryktene!5Litt kjedelig at den skulle vært i morgen, men kanskje bittelitt mer mulig å se kjønn 13+3?
Tror dere det er noen sjans for at jordmor vil si noe? St. Olavs

Har litt det samme på følelsenTror de er ganske restriktive med å si noe på St.Olavs. Har hørt flere med samme erfaring. Har hørt at enkelte jordmødre blir litt «irritert» der om man spør på toul, for fokuset skal være fosterdiagnostikk. Om det stemmer vet jeg ikke, for jeg turte ikke spørre sist på grunn av ryktene!![]()

Lykke til!!OTUL idag![]()
![]()

Neiiii, er det sant! Så grusomt og urettferdig! Åh, blir både skikkelig lei meg og litt sint og skuffet på dine vegneDessverre ny MA her, stoppet samme dag vi var på privat tidlig ultralyd…
Sender en skikkelig styrkeklem!Nei så utrolig forferdelig… for en forferdelig beskjed å få…Dessverre ny MA her, stoppet samme dag vi var på privat tidlig ultralyd…
Nei så forferdelig!Dessverre ny MA her, stoppet samme dag vi var på privat tidlig ultralyd…