Nedtelling til ultralyd

5 ✨ Litt kjedelig at den skulle vært i morgen, men kanskje bittelitt mer mulig å se kjønn 13+3? :confused004 Tror dere det er noen sjans for at jordmor vil si noe? St. Olavs

5 ✨ Litt kjedelig at den skulle vært i morgen, men kanskje bittelitt mer mulig å se kjønn 13+3? :confused004 Tror dere det er noen sjans for at jordmor vil si noe? St. Olavs
Tror de er ganske restriktive med å si noe på St.Olavs. Har hørt flere med samme erfaring. Har hørt at enkelte jordmødre blir litt «irritert» der om man spør på toul, for fokuset skal være fosterdiagnostikk. Om det stemmer vet jeg ikke, for jeg turte ikke spørre sist på grunn av ryktene! :hilarious:

3 uker, 21 dager :love7
Husker når jeg endelig kom under 50. Det føles lenge siden; men som i går!
Tiden går så sakte fort :hilarious:

Tror de er ganske restriktive med å si noe på St.Olavs. Har hørt flere med samme erfaring. Har hørt at enkelte jordmødre blir litt «irritert» der om man spør på toul, for fokuset skal være fosterdiagnostikk. Om det stemmer vet jeg ikke, for jeg turte ikke spørre sist på grunn av ryktene! :hilarious:
Har litt det samme på følelsen :hilarious:
De må vel skjønne at vi bare er nysgjerrige :smiley-bounce012

Dessverre ny MA her, stoppet samme dag vi var på privat tidlig ultralyd…
Nei så utrolig forferdelig… for en forferdelig beskjed å få… ❤️.. blir lei meg på deres vegne. Så urettferdig og brutalt… sender en klem og håper at det blir en ny spire snart… men jeg føler med deg ❤️ vanskelig å vite hva man skal skrive, kjenner deg ikke men kan føle smerten din.

Dessverre ny MA her, stoppet samme dag vi var på privat tidlig ultralyd…
Nei så forferdelig! :smiley-angry017 :smiley-angry017
Urettferdig å gå så lenge og tro at alt er bra.. Hadde du ingen symptomer på at noe var galt?
Sender deg mange styrkeklemmer, og håper spira sitter raskt hos dere igjen.:Heartred

Back
Topp