Klarte ikke å motstå, så ble tidlig ultralyd 8+4
23 dager igjen!
23 dager igjen!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
23 dager igjen!

Åå masse lykke til!!I dag skal jeg på ultralydgruer og gleder meg - gruer meg fordi jeg er redd at jeg er for kort på vei til å se hjerteslag, eller hvis det ikke finnes hjerteslag, eller hvis det er svangerskap utenfor livmor igjen…. Også gleder jeg meg jo selvfølgelig fordi jeg håper at alt er som det skal. Har time klokken 11 er kanskje 6+2 i dag, men sikkert bare 6+0 eller noe. Kanskje mindre. Blir ikke klok på disse termin beregningene.

Tusen takkÅå masse lykke til!!![]()
Lykke til, skikkelig spent på dine vegneI dag skal jeg på ultralydgruer og gleder meg - gruer meg fordi jeg er redd at jeg er for kort på vei til å se hjerteslag, eller hvis det ikke finnes hjerteslag, eller hvis det er svangerskap utenfor livmor igjen…. Også gleder jeg meg jo selvfølgelig fordi jeg håper at alt er som det skal. Har time klokken 11 er kanskje 6+2 i dag, men sikkert bare 6+0 eller noe. Kanskje mindre. Blir ikke klok på disse termin beregningene.