Nedtelling til ultralyd

11 dager!

2 dager da er jeg 6+2 (håper vi ser hjerteslag), hvis ikke har jeg en backup privat om 10 dager.

15 (om jeg ikke skubber den en uke)

Herregud hadde lagt inn feil dato i countdownen min så er bare 9 dager igjen. Men om jeg får en time hos en annen gyn jeg venter på svar fra så utsetter jeg den en uke ish.

10 dager

I dag skal jeg på ultralyd❤️ gruer og gleder meg - gruer meg fordi jeg er redd at jeg er for kort på vei til å se hjerteslag, eller hvis det ikke finnes hjerteslag, eller hvis det er svangerskap utenfor livmor igjen…. Også gleder jeg meg jo selvfølgelig fordi jeg håper at alt er som det skal. Har time klokken 11 er kanskje 6+2 i dag, men sikkert bare 6+0 eller noe. Kanskje mindre. Blir ikke klok på disse termin beregningene.

I dag skal jeg på ultralyd❤️ gruer og gleder meg - gruer meg fordi jeg er redd at jeg er for kort på vei til å se hjerteslag, eller hvis det ikke finnes hjerteslag, eller hvis det er svangerskap utenfor livmor igjen…. Også gleder jeg meg jo selvfølgelig fordi jeg håper at alt er som det skal. Har time klokken 11 er kanskje 6+2 i dag, men sikkert bare 6+0 eller noe. Kanskje mindre. Blir ikke klok på disse termin beregningene.
Åå masse lykke til!! :Heartpink

Lykke til, skikkelig spent på dine vegne ❤️ Må alt være heeelt topp ✨

Back
Topp