Jeg var i går, ble målt til 6+3, men er etter eggløsning 6+0. Så riktig plassering, antall fostrer, hjerteslag og han målte størrelsen. Det er bare en bitteliten klump så tidligDere som har hatt tidlig ultralyd - hva har dere sett rundt 6+3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i går, ble målt til 6+3, men er etter eggløsning 6+0. Så riktig plassering, antall fostrer, hjerteslag og han målte størrelsen. Det er bare en bitteliten klump så tidligDere som har hatt tidlig ultralyd - hva har dere sett rundt 6+3?
Sett og hørt hjerteslag og en liten reke + plommesekk 6+2Dere som har hatt tidlig ultralyd - hva har dere sett rundt 6+3?

SammeSett og hørt hjerteslag og en liten reke + plommesekk 6+2![]()
Hold oss oppdatert idag, lykke til1 dag! Har heldigvis bestilt time tidlig på dagen, så slipper venting og seigpining gjennom dagen![]()

Alt gikk helt fint, takk som spørHold oss oppdatert idag, lykke til![]()
Ble målt til mellom 1 og 1,1 cm, så jordmoren mente jeg var 8+0 og ikke 7+0. Får ikke det helt til å stemme med når jeg tror jeg hadde eggløsning og når jeg fikk positiv test. Men hjertet slo, og størrelsen var fin - og det er jo det viktigste