12 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! <3Da er vi to!! Føles ut som en evighet til! Har time 10.45.... teller timer....
En liten sak målt til 7+5 og hjerteslag. Veldig glad og lettet! 7+5 er jo en del dager lengre enn det jeg er på vei, men de vokser vel i rykk og napp. Neste UL blir i juni.
Vi tar privat, pga alder. Vi føler behov for å få sjekket litt oftere enn det det offentlige tilbyr.Tar dere UL privat, eller venter dere til tidlig UL på sykehuset?![]()
Skal du ikke ha UL i uke 12?Da har vi vært på ultralyd og alt stod heldigvis bra tilEn liten sak målt til 7+5 og hjerteslag. Veldig glad og lettet! 7+5 er jo en del dager lengre enn det jeg er på vei, men de vokser vel i rykk og napp. Neste UL blir en gang i uke 25.
Jeg får tidlig tidlig på sykehuset. Var der i dag. Men hadde jeg ikke fått det så hadde jeg nok betalt for privat ja.Tar dere UL privat, eller venter dere til tidlig UL på sykehuset?![]()
Skjønner! Jeg bestilte privat nå! Om 3 ukerJeg får tidlig tidlig på sykehuset. Var der i dag. Men hadde jeg ikke fått det så hadde jeg nok betalt for privat ja.

Jo absolutt - ser nå at jeg har skrevet litt krøkkete, mente kalenderuke 25 som blir svangerskapsuke 12Skal du ikke ha UL i uke 12?