Ja! Da jeg fødte i 2018 var det kun en og den var i uke 1836 til oul. Men jeg bare lurer, er det virkelig slikt at det er kun to ultralyd offentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Da jeg fødte i 2018 var det kun en og den var i uke 1836 til oul. Men jeg bare lurer, er det virkelig slikt at det er kun to ultralyd offentlig?
Det er jo helt sprøtt!!Ja! Da jeg fødte i 2018 var det kun en og den var i uke 18![]()
Ja to stykker er jo luksus i forholdDet er jo helt sprøtt!!
Fikk time muntlig og skriftlig i helsenorge samtidig som jeg var på tidlig ultralyd på sykehuset. Tilhører samme helseregion som degNår fikk dere innkalling til oul? Jeg er i uke 15+0 og har ikke fått innkalling enda. Fikk innkalling til tidlig ul en måned i forveien. Skulle tro at de hadde lagt opp feriekabalen nå. Tilhører Rikshospitalet.
Så rart. De sa ingenting om det da jeg var på tidlig ul. Da tar jeg kontakt med de for å være sikker. Takk for svarFikk time muntlig og skriftlig i helsenorge samtidig som jeg var på tidlig ultralyd på sykehuset. Tilhører samme helseregion som deg![]()
Fikk innkalling til oul på Helsenorge to dager etter toulNår fikk dere innkalling til oul? Jeg er i uke 15+0 og har ikke fått innkalling enda. Fikk innkalling til tidlig ul en måned i forveien. Skulle tro at de hadde lagt opp feriekabalen nå. Tilhører Rikshospitalet.