Bare den frykten på at noe er galt, ikke logisk, men den sitter i kroppenHvorfor er du stressa?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare den frykten på at noe er galt, ikke logisk, men den sitter i kroppenHvorfor er du stressa?![]()
Den frykten er ordentlig styggen på ryggen. Håper på at alt er braBare den frykten på at noe er galt, ikke logisk, men den sitter i kroppen![]()
Er det rutineultralyd på sykehuset?Ja, det var første ordinære TUL. Alt så perfekt ut, er så lettetDen frykten er ordentlig styggen på ryggen. Håper på at alt er braEr det rutineultralyd på sykehuset?

GratulererJa, det var første ordinære TUL. Alt så perfekt ut, er så lettet![]()
Forresten, siden flere har lurt på det her inne den siste tiden, sa de noe om kjønn?Ja, det var første ordinære TUL. Alt så perfekt ut, er så lettet![]()
Yes!Forresten, siden flere har lurt på det her inne den siste tiden, sa de noe om kjønn?
Så spennende! Da skjønner jeg at hos enkelte er det innafor å spørre selv om det er tidligYes!
Jeg spurte og hun fortalte at det var jo ikke 100% sikkert, men at i forhold til nub-teorien så ville hun gjettet jente. Jeg har jo sett litt på det selv og gjetter jente ganske fort så var gøy at hun så det samme. Skal på privat UL om tre uker, og er da i 15+3 så får jo fasit da.

Søk opp på TikTok, der er det mange som forklarer det. Var liksom såpass tydelig her at jeg så det med en gang, hihiSå spennende! Da skjønner jeg at hos enkelte er det innafor å spørre selv om det er tidligjeg skjønner fortsatt ikke den teorien, aner ikke hva jeg skal se etter
![]()

Masse lykke tilI morgen ettermiddag![]()

Tusen takk. Er like spent hver gang, og like sikker på at det ikke står bra til.Masse lykke til![]()
Ventetiden er jo såå lang!