Nedtelling til ultralyd

Siden dette var hos vanlig gynekolog så skriver de ikke ut bilder, og jeg tok heller ikke - det er jo ikke såååå mye å se på denne tiden, selv om det er en vakker liten bønne :happy093
Skjønner! Jeg gleder meg sånn til ultralyd :laughing002 gratulerer såå mye med den lille bønnen din :Heartred:love017

Tuuuuusen takk :Heartred Skal du ha tidlig UL?
Har ikke bestilt enda, er kun 4+6. Har veldig lyst å bestille privat tidlig UL i uke 8-9. Ønsker bare å komme litt lengre før jeg bestiller. Hadde en SA i PP1 i uke 5 - så vil gjerne komme meg til uke 6 før jeg bestiller :smiley-ashamed004 :love017 Tiden går såååååå s a k t e :laughing002

Har ikke bestilt enda, er kun 4+6. Har veldig lyst å bestille privat tidlig UL i uke 8-9. Ønsker bare å komme litt lengre før jeg bestiller. Hadde en SA i PP1 i uke 5 - så vil gjerne komme meg til uke 6 før jeg bestiller :smiley-ashamed004 :love017 Tiden går såååååå s a k t e :laughing002
Jaaaaaa det skjønner jeg :Heartred tiden får forferdelig sakte disse ukene, jeg drømmer om å legge meg klokken syv hver kveld for å få dagene til å gå litt fortere :bounce
Masse lykke til, krysser alt for at spiren sitter godt :Heartred

Back
Topp