Lykke til2 1/2 time!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til2 1/2 time!!
Tusen takkLykke til
Såå gøy!! Gratulerer! Tar dere bilder også?Tusen takk
Alt så fint ut og et bankende lite hjerte
Siden dette var hos vanlig gynekolog så skriver de ikke ut bilder, og jeg tok heller ikke - det er jo ikke såååå mye å se på denne tiden, selv om det er en vakker liten bønneSåå gøy!! Gratulerer! Tar dere bilder også?
Skjønner! Jeg gleder meg sånn til ultralyd gratulerer såå mye med den lille bønnen dinSiden dette var hos vanlig gynekolog så skriver de ikke ut bilder, og jeg tok heller ikke - det er jo ikke såååå mye å se på denne tiden, selv om det er en vakker liten bønne
Tuuuuusen takk Skal du ha tidlig UL?Skjønner! Jeg gleder meg sånn til ultralyd gratulerer såå mye med den lille bønnen din
Har ikke bestilt enda, er kun 4+6. Har veldig lyst å bestille privat tidlig UL i uke 8-9. Ønsker bare å komme litt lengre før jeg bestiller. Hadde en SA i PP1 i uke 5 - så vil gjerne komme meg til uke 6 før jeg bestiller Tiden går såååååå s a k t eTuuuuusen takk Skal du ha tidlig UL?
Jaaaaaa det skjønner jeg tiden får forferdelig sakte disse ukene, jeg drømmer om å legge meg klokken syv hver kveld for å få dagene til å gå litt fortereHar ikke bestilt enda, er kun 4+6. Har veldig lyst å bestille privat tidlig UL i uke 8-9. Ønsker bare å komme litt lengre før jeg bestiller. Hadde en SA i PP1 i uke 5 - så vil gjerne komme meg til uke 6 før jeg bestiller Tiden går såååååå s a k t e
Masse lykke til!!3 timer
Masse lykke til!!
Åå så utrolig deilig med den bekreftelsen! Gratulerer så myeDet gikk veldig fint En liten bønne lå der inne, kun en! Var akkurat så langt på vei som jeg beregnet og gyn var veldig fornøyd med det hele.
Ja veldig godt! Fikk utskrevet 3 stk kvalmestillende og sykemelding i samme slengen. Han sa: det ser ut som du lider ja jeg er jo kvalm og det syntes veldigÅå så utrolig deilig med den bekreftelsen! Gratulerer så mye