Nedtelling til ultralyd

Vi har ringt 2-3 ganger tilsammen, og de sier bare at jeg har time i første uka av januar, men ikke når og tidspunkt. Grunnet mye sykdom hos ansatte derfor treg med timeavtale .. :dead: og de sier at jeg står enda på venteliste.. venter bare på timen som skal dukke opp på Helsenorge sa de:dead:

Men kan være forskjell fra sykehus til sykehus, men bare ring å mase på dem du!:joyful:
Sykt irriterende :shifty: Ja, jeg har ringt én gang, og fikk bare beskjed om at jeg sto på venteliste. Men det er to uker siden nå. Får sikkert det samme svaret om jeg ringer igjen, men :hilarious:
Håper vi snart får innkallingen :p

Vurderer å ringe sykehuset og høre i løpet av uka :bag:
Du kan ringe sykehuset og spørre hvilken dato de har satt opp tentativt. Så kan du jo bare gå ut ifra den så lenge - for du skal jo da få time innen den datoen - hilsen ei som har jobbet i OUS og Veste Viken :love017

Du kan ringe sykehuset og spørre hvilken dato de har satt opp tentativt. Så kan du jo bare gå ut ifra den så lenge - for du skal jo da få time innen den datoen - hilsen ei som har jobbet i OUS og Veste Viken :love017
Da jeg snakket med dem sist fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle få OUL i uke 3, men at jeg sto på venteliste. Kan høre med dem nå i løpet av uka om de har fått satt opp noen dato ennå:)

Sykt irriterende :shifty: Ja, jeg har ringt én gang, og fikk bare beskjed om at jeg sto på venteliste. Men det er to uker siden nå. Får sikkert det samme svaret om jeg ringer igjen, men :hilarious:
Håper vi snart får innkallingen :p
Absolutt enig med deg! :angelic:
Tenker å prøve igjen imårra. Et ork å vente :hilarious:

4 timer :nailbiting:

Ferdig på privat UL og alt så superbra med babyen :love7
Og det var uten tvil en liten gutt som gjemmer seg der inne :Heartblue Vi ble litt sjokkert da jeg og nåværende mann har fått 3 jenter tilsammen og nå gutt! :Heartblue Den siste bildet ser man lett at det er gutt mellom lårene :hilarious:

Vedlegg

• Vis nylige bilder.jpeg
    Vis nylige bilder.jpeg
    98,7 KB · Visninger: 7
  • Vis nylige bilder.jpeg
    Vis nylige bilder.jpeg
    198,4 KB · Visninger: 7
Back
Topp