Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Leste akkurat posten din med bekymringen. Så fint at det gikk så bra!Da så vi en liten sprellende baby på 4cm på ultralyd i dag Så er faktisk mulig å ha tilnærmet null symptomer i hele første trimester (bortsett fra at jeg har vært en del hormonell)! Så lykkelig
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over detMine symptomer har vært mindre de siste to dagene, og jeg er 9+1. Jeg har lest at det er normalt på denne tiden Jeg har også ultralyd i morgen. Masse lykke til!
1 dag❤
1 dag - nervene er så ille nå at det neppe blir noe søvn i natt! Aldri sett/hørt et bankene hjerte før, så ultralyd er utelukkende forbundet med negative opplevelser for meg. Håper morgendagen er dagen det snur
Lykke til1 dag. Gruer meg helt ekstremt Har null symptomer, annet enn høy puls på natt.. Så hjertet for tre uker siden i uke 7+4, men livredd for at det har stoppet
HCG øker frem til uke 8-10 og deretter avtar, så da er det naturlig at symptomene også avtar. Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, og har en 3-åring nå Jeg har funnet info om dette på flere nettsteder, klinikker blant annet, samt hørt erfaringer fra flere om at det er et kHvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det
Masse lykke til imorgen!I morgen, og 9 dager til OTUL
Takk! Ja det gledes, og da kan jeg endelig få ta den influensavaksinen. Er så lite interessert i influensa i svangerskapet og i min jobb er smitterisikoen storMasse lykke til imorgen!
Nærmer oss til 2.trimester og det blir godt!
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det
Jeg har også vært i mye bedre form de siste dagene. Var på UL i dag og alt er i skjønneste orden Jordmor bekreftet dette med symptomer som kommer og går, helt normalt1 dag igjen til UL+NIPT
Fryktelig spent. Hatt lite symptomer den siste uka Men det kan jo dabbe av uten at noe er galt også.
Så en liten bønne med bankende hjerte for 2 uker siden, håper alt fortsatt er i orden