Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Leste akkurat posten din med bekymringen. Så fint at det gikk så bra!Da så vi en liten sprellende baby på 4cm på ultralyd i dagSå er faktisk mulig å ha tilnærmet null symptomer i hele første trimester (bortsett fra at jeg har vært en del hormonell)! Så lykkelig
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over detMine symptomer har vært mindre de siste to dagene, og jeg er 9+1. Jeg har lest at det er normalt på denne tidenJeg har også ultralyd i morgen. Masse lykke til!
![]()

1 dag❤
1 dag - nervene er så ille nå at det neppe blir noe søvn i natt! Aldri sett/hørt et bankene hjerte før, så ultralyd er utelukkende forbundet med negative opplevelser for meg. Håper morgendagen er dagen det snur![]()
Lykke til1 dag. Gruer meg helt ekstremtHar null symptomer, annet enn høy puls på natt.. Så hjertet for tre uker siden i uke 7+4, men livredd for at det har stoppet
![]()

HCG øker frem til uke 8-10 og deretter avtar, så da er det naturlig at symptomene også avtar. Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, og har en 3-åring nåHvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det![]()
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det![]()

Masse lykke til imorgen!I morgen, og 9 dager til OTUL

Takk!Masse lykke til imorgen!
Nærmer oss til 2.trimester og det blir godt!![]()
Ja det gledes, og da kan jeg endelig få ta den influensavaksinen. Er så lite interessert i influensa i svangerskapet og i min jobb er smitterisikoen storHvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det![]()
Jeg har også vært i mye bedre form de siste dagene. Var på UL i dag og alt er i skjønneste orden1 dag igjen til UL+NIPT
Fryktelig spent. Hatt lite symptomer den siste ukaMen det kan jo dabbe av uten at noe er galt også.
Så en liten bønne med bankende hjerte for 2 uker siden, håper alt fortsatt er i orden![]()
Jordmor bekreftet dette med symptomer som kommer og går, helt normalt