Nedtelling til ultralyd

Mine symptomer har vært mindre de siste to dagene, og jeg er 9+1. Jeg har lest at det er normalt på denne tiden :) Jeg har også ultralyd i morgen. Masse lykke til! :Heartred
Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det :sorry:

1 dag - nervene er så ille nå at det neppe blir noe søvn i natt! Aldri sett/hørt et bankene hjerte før, så ultralyd er utelukkende forbundet med negative opplevelser for meg. Håper morgendagen er dagen det snur :smiley-angelic001
1 dag. Gruer meg helt ekstremt :nailbiting: Har null symptomer, annet enn høy puls på natt.. Så hjertet for tre uker siden i uke 7+4, men livredd for at det har stoppet:(:Heartred
Lykke til :Heartred

1 dag igjen til UL+NIPT :happy:
Fryktelig spent. Hatt lite symptomer den siste uka :nailbiting: Men det kan jo dabbe av uten at noe er galt også.
Så en liten bønne med bankende hjerte for 2 uker siden, håper alt fortsatt er i orden :love017

Hvor har du lest dette? Har hatt mindre symptomer i det siste jeg og - litt små stresset over det :sorry:
HCG øker frem til uke 8-10 og deretter avtar, så da er det naturlig at symptomene også avtar. Jeg opplevde det samme forrige svangerskap, og har en 3-åring nå :) Jeg har funnet info om dette på flere nettsteder, klinikker blant annet, samt hørt erfaringer fra flere om at det er et k

Har lest det flere steder, men fant denne nå :)

14 dager igjen :love7

1 dag igjen til UL+NIPT :happy:
Fryktelig spent. Hatt lite symptomer den siste uka :nailbiting: Men det kan jo dabbe av uten at noe er galt også.
Så en liten bønne med bankende hjerte for 2 uker siden, håper alt fortsatt er i orden :love017
Jeg har også vært i mye bedre form de siste dagene. Var på UL i dag og alt er i skjønneste orden :Heartred Jordmor bekreftet dette med symptomer som kommer og går, helt normalt :)

I morgen :Heartred Første UL var 2 uker siden (7+0) så nå er det på tide med en ny titt. Har lest alt for mange historier om MA etter uke 7 så jeg må bare vite at alt er fint.

Back
Topp