Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk bra! Fikk se et bankende hjerte og at den lille danset rundt og bevegde både armer og benHvordan gikk det?
Krysser fingrene for at det går bra selv om det ikke var helt slik du har beregnet Når er neste UL du skal på?Ferdig på ultralyden, enten så er jeg kortere på vei eller så går det ikke veien. Hun så fostervann og plommesekken, men ingen foster. Men som hun sa så kan det være et par dager som skiller Hun antok jeg ikke var mer enn 4-5 uker på vei, men jeg syns det hørtes lite ut ifht mine beregninger.
Har egentlig ikke noe før den jeg har fått på sykehuset 6 desember, men må få bestilt en om 14 dager ca når jeg har friperiode igjen. Opplevde noe av det samme da jeg gikk gravid i 2019, var på tidlig ul og så akkurat det samme som i dag, men usikker på hvilken uke jeg var i daKrysser fingrene for at det går bra selv om det ikke var helt slik du har beregnet Når er neste UL du skal på?
Enig, disse dagene blir lange!Jeg har time 21.11. Virker uendelig lenge til! Da er jeg 12+5
Lykke til5 timer