Nedtelling til ultralyd

Det gikk veldig fint, takk som spør :love017 alt så veldig bra ut. Ble målt til to dager lengre på vei enn hva jeg har beregnet, men får bare vente til OTUL å se hva det lander på mtp termin, men jeg holder meg i juni:smiley-ashamed004:love017
Herlighet!! :Heartred Nå kan du senke ned skuldrene og nyte det til OUL :joyful: håper du holder deg enda til juni :hilarious: jeg skal ha ny UL om ca 2-3 uker så etter det tror jeg nok jeg skal nyte enda mer hvis alt er bra! :Heartred

Gynekologen satte ny ultralyd om ca 2,5 uke! Så da ville han at vi skulle bestemme oss for NIPT også, veldig usikker på hva vi ender opp med å gjøre

Herlighet!! :Heartred Nå kan du senke ned skuldrene og nyte det til OUL :joyful: håper du holder deg enda til juni :hilarious: jeg skal ha ny UL om ca 2-3 uker så etter det tror jeg nok jeg skal nyte enda mer hvis alt er bra! :Heartred
Slapper mer av nå uten tvil. :love017Skal ha en ny ul om to uker. Mest for å følge med en cyste på eggstokken som jeg vil ha under kontroll grunnet størrelsen. Så blir det otul og NIPT etter det :shy:

Back
Topp