Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, gratulererDet gikk fint i dag og, mini i magen har vokst siden fredag og hjertet slår fint
Hvordan gikk det med deg?Imorgen
Det gikk veldig fint, takk som spør alt så veldig bra ut. Ble målt til to dager lengre på vei enn hva jeg har beregnet, men får bare vente til OTUL å se hva det lander på mtp termin, men jeg holder meg i juniHvordan gikk det med deg?
Herlighet!! Nå kan du senke ned skuldrene og nyte det til OUL håper du holder deg enda til juni jeg skal ha ny UL om ca 2-3 uker så etter det tror jeg nok jeg skal nyte enda mer hvis alt er bra!Det gikk veldig fint, takk som spør alt så veldig bra ut. Ble målt til to dager lengre på vei enn hva jeg har beregnet, men får bare vente til OTUL å se hva det lander på mtp termin, men jeg holder meg i juni
Slapper mer av nå uten tvil. Skal ha en ny ul om to uker. Mest for å følge med en cyste på eggstokken som jeg vil ha under kontroll grunnet størrelsen. Så blir det otul og NIPT etter detHerlighet!! Nå kan du senke ned skuldrene og nyte det til OUL håper du holder deg enda til juni jeg skal ha ny UL om ca 2-3 uker så etter det tror jeg nok jeg skal nyte enda mer hvis alt er bra!