Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble det litt tårevått her på dine vegne. Så nydelig velfortjent at du får ned skuldrene nå!Ååååh!!!! Har lyst til å hylgrine vi hadde UL igår og så en skikkelig aktiv, fin baby har kjent noe som minner om løpende bobler, men siden forrige uke har det vært mer som om noen prikker på skulderen, bare der nede.
Og i går fikk vi se lille snu seg mens jeg kjente det
Overlykkelig, overveldet og veldig hormonell!!
Det var lenge å vente mellom uke 6 og 14(15) for å se om det gikk bra med lille, mtp vi fikk beskjed om aktiv sa i uke 5, og lille var så aktiv jm fikk nesten ikke bilder, men nå kjenner jeg prikk mer og mer og nå kan vi endelig senke skuldrene litt
Vis vedlegget 447477
Så godt vi er flere som har hjerte utpå kroppen for tiden fint å deleNå ble det litt tårevåt her på dine vegne. Så nydelig velfortjent at du får ned skuldrene nå!
Jeg gråter av reality-tv, 50% av alt jeg ser på instagram, av tanken på at det skal komme en baby til vårenSå godt vi er flere som har hjerte utpå kroppen for tiden fint å dele
Jeg har aldri i mitt liv vært så sensitiv som nå! xD jeg griner av alt!! Også blir jeg så sur jeg må bare gåJeg gråter av reality-tv, 50% av alt jeg ser på instagram, av tanken på at det skal komme en baby til våren