Nedtelling til ultralyd!

36 dager :love2 Skal på en screening av livmorarteriene da, som ikke inngår i det ordinære programmet.

Har du flere ultralyd undersøkelser :Heartbigred Har hatt tre og er helt ferdig nå hehe. Skulle ønske at jeg hadde flere.
Ja, ekstra oppfølging, vekstkontroll og sjekk av morkaken siden den sviktet i forrige svangerskap.

Det forstår jeg! Du kan jo bestille privat. :Heartred

Ja, ekstra oppfølging, vekstkontroll og sjekk av morkaken siden den sviktet i forrige svangerskap.

Det forstår jeg! Du kan jo bestille privat. :Heartred
Håper at ungen din kommer til termin helt fin og frisk:Heartbigred jeg har hatt en ikke så lenge siden. Skal ta en til snart tenker jeg.

Lillesøster kom uke 30 og jeg er livredd for å premature igjen. Har en time nå i desember som de skal snakke om planlagt keisersnitt og mine bekymringer.
Gikk det bra med henne?
Håper du slipper en ny prematur fødsel!
Jeg har en født i uke 35, men ble da satt i gang.

Det gikk kjempefint med henne, har aldri hatt noe problemer. Hun veide mye selvom hun var født for tidlig. Fødselsvekt var 2500g, kanskje det hjelp henne mye. Trengt hjelp med å puste selvfølgelig. Gikk det bra med barna som er født uke 35? Var babyen liten?

Det gikk kjempefint med henne, har aldri hatt noe problemer. Hun veide mye selvom hun var født for tidlig. Fødselsvekt var 2500g, kanskje det hjelp henne mye. Trengt hjelp med å puste selvfølgelig. Gikk det bra med barna som er født uke 35? Var babyen liten?
Så godt å høre! Han var 2400g og har klart seg veldig fint. Han trengte flere runder med lysbehandling og hjelp til å spise, bare. :)

54 daga :) de ønsker ekstra ultralyd i uke 28 siden jeg hadde høyt stoffskifte forrige svangerskap

Back
Topp