Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilI dag!! Endelig min tur på OUL etter at den ble flyttet en uke fram! Håper at alt ser ut som det skal og at vi får vite om det er en lillesøster eller lillebror
Har du flere ultralyd undersøkelser Har hatt tre og er helt ferdig nå hehe. Skulle ønske at jeg hadde flere.10 dager.
Ja, ekstra oppfølging, vekstkontroll og sjekk av morkaken siden den sviktet i forrige svangerskap.Har du flere ultralyd undersøkelser Har hatt tre og er helt ferdig nå hehe. Skulle ønske at jeg hadde flere.
Håper at ungen din kommer til termin helt fin og frisk jeg har hatt en ikke så lenge siden. Skal ta en til snart tenker jeg.Ja, ekstra oppfølging, vekstkontroll og sjekk av morkaken siden den sviktet i forrige svangerskap.
Det forstår jeg! Du kan jo bestille privat.
Takk, det håper jeg også, for oss alle.Håper at ungen din kommer til termin helt fin og frisk jeg har hatt en ikke så lenge siden. Skal ta en til snart tenker jeg.
Lillesøster kom uke 30 og jeg er livredd for å premature igjen. Har en time nå i desember som de skal snakke om planlagt keisersnitt og mine bekymringer.Takk, det håper jeg også, for oss alle.
Gikk det bra med henne?Lillesøster kom uke 30 og jeg er livredd for å premature igjen. Har en time nå i desember som de skal snakke om planlagt keisersnitt og mine bekymringer.
Så godt å høre! Han var 2400g og har klart seg veldig fint. Han trengte flere runder med lysbehandling og hjelp til å spise, bare.Det gikk kjempefint med henne, har aldri hatt noe problemer. Hun veide mye selvom hun var født for tidlig. Fødselsvekt var 2500g, kanskje det hjelp henne mye. Trengt hjelp med å puste selvfølgelig. Gikk det bra med barna som er født uke 35? Var babyen liten?