Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går bra4 dager til ny ultralyd hos gynekolog pga vedvarende blødninger
Har vurdert en privat føe den på sykehuset jeg å. Er 9+0 nå å har den private når jeg er 13+1. det er jo sååå lenge til3 dager til privat(9+3) å 31 dager til den jeg har på sykehuset (13+3)
Ja jeg føler jeg bare må få en bekreftelse på at det leverHar vurdert en privat føe den på sykehuset jeg å. Er 9+0 nå å har den private når jeg er 13+1. det er jo sååå lenge til
Håper alt er bra Vanskelig med alle disse bekymringene som kommer til stadighet4 dager til TOUL. Håper så veldig alt er bra da og.. Har begynt å kjenne på en veldig bekymring for at det ikke skal være det lenger
Håper alt er bra Vanskelig med alle disse bekymringene som kommer til stadighet
Det er veldig sant, redselen er så sterk spesielt i første trimester Men vi får bare krysse fingrene for at det går veien for oss helt til vi har hver vår terminspire Det er liksom alltid så enkelt å være optimistisk på andres vegne og kansje skrive det litt optimistisk på egne vegne, men tankekjøret er ofte veldig pessimistisk og forferdelig slitsomt kjenner jeg.Ja, det er ikke bare-bare.
Alt var fint 9+6 med en aktiv liten krabat, så holder meg fast i det at det som oftest går bra når alt ser fint ut på den tiden. Men redselen kommer allikevel snikende..
Ja ser den. Opplevd en sa før i uke 12 da tok jeg privat ul (var før det ble uke 12 fast) og det hadde vært dødt siden uke 9..Ja jeg føler jeg bare må få en bekreftelse på at det lever
Kjempe trist!Ja ser den. Opplevd en sa før i uke 12 da tok jeg privat ul (var før det ble uke 12 fast) og det hadde vært dødt siden uke 9..