Nedtelling til ultralyd!

33 dager :) er da 13+3

3 dager til privat(9+3) å 31 dager til den jeg har på sykehuset (13+3):)

Er 9+0 i dag.. ikke ul før om 5 uker da er jeg 13+1 . Inne på tanken på at jeg ønsker en privat før det om det klaffer en dag det passer. Har tidligere 3 stk tvilling graviditeter bak meg hvor den ene døde hver gang. Føler jeg ble så brått stor denne gang.. men i tenkeboksen.. kansje eks ta om 2-3 uker..0

Har vurdert en privat føe den på sykehuset jeg å. Er 9+0 nå å har den private når jeg er 13+1. det er jo sååå lenge til
Ja jeg føler jeg bare må få en bekreftelse på at det lever :)

4 dager til TOUL. Håper så veldig alt er bra da og.. Har begynt å kjenne på en veldig bekymring for at det ikke skal være det lenger :sorry:

Håper alt er bra :Heartred Vanskelig med alle disse bekymringene som kommer til stadighet

Ja, det er ikke bare-bare.
Alt var fint 9+6 med en aktiv liten krabat, så holder meg fast i det at det som oftest går bra når alt ser fint ut på den tiden. Men redselen kommer allikevel snikende.. :Heartred

Ja, det er ikke bare-bare.
Alt var fint 9+6 med en aktiv liten krabat, så holder meg fast i det at det som oftest går bra når alt ser fint ut på den tiden. Men redselen kommer allikevel snikende.. :Heartred
Det er veldig sant, redselen er så sterk spesielt i første trimester :nailbiting: Men vi får bare krysse fingrene for at det går veien for oss helt til vi har hver vår terminspire :Heartred Det er liksom alltid så enkelt å være optimistisk på andres vegne og kansje skrive det litt optimistisk på egne vegne, men tankekjøret er ofte veldig pessimistisk og forferdelig slitsomt kjenner jeg.

Back
Topp