Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tidlige ordinære er rundt uke 12 ja. Er man 6+5 så har man fullført 6 uker og 5 dager, det vil si at man er I sin syvende uke. Men enig i at det er forvirrende. Tenkte ikke slik de forrige svangerskapene. Men er jo logisk når jeg tenker meg om.Enda ikke vært på min første time. Men den tidlige.. er det i uke 12? Skal høre om di kan bestille bil test, der blir det og tatt ul, så di slår den kansje sammen ? Å litt ute av ganet, eller ny måte å telle på.. er 6+5 betyr det plutselig uke 7? Helt ut av gamet, etter siste mann
Ja, sånn Egenrlig er det logisk. Mente ikke bil test men nip test da jeg er blitt 40 årDen tidlige ordinære er rundt uke 12 ja. Er man 6+5 så har man fullført 6 uker og 5 dager, det vil si at man er I sin syvende uke. Men enig i at det er forvirrende. Tenkte ikke slik de forrige svangerskapene. Men er jo logisk når jeg tenker meg om.
Ahh. Den taes på tidlig ultralyd slik jeg har forstått. Skal ta den jeg og siden jeg er 40Ja, sånn Egenrlig er det logisk. Mente ikke bil test men nip test da jeg er blitt 40 år
Ånei, så forferdelig å gå rundt og ha det sånn Jeg føler veldig med deg og har det litt på samme måte selv iallefall akkurat idag. Krysser fingrene for oss begge og sender deg en stor klem4 dager - håper alt enda er bra og at jeg klarer å senke skuldrene litt etter denne. Frykten for dårlig nytt er så ille nå at jeg ikke klarer å være så aktiv her inne, fordi jeg er sikker på at jeg må forlate gruppa på tirsdag.
Lykke til!Bestilte plutselig spontan ultralyd idag, så bare noen timer igjen. Klarte bare ikke vente til jeg fikk fra legens henvisning.
Tusen takkLykke til!
Gikk det bra? Jeg hadde ikke fått med meg denne, så lykke til hvis du ennå venter For min del gikk det heldigvis bra0 dager! Bare noen timer igjen til 3.ultralyd. Håper det går bra.
Så godt å høre! Det gikk fint her også!Gikk det bra? Jeg hadde ikke fått med meg denne, så lykke til hvis du ennå venter For min del gikk det heldigvis bra