17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så i morgen står det 0/14 på meg og 8 på deg spent på hvor mange runder til det blir før fødselFikk byttet time, så nå er det 9 dager igjen
Hehe ja Satser på at dette er andre og siste vekstkontrollen vi går til, med mindre de finner et større avvik denne gangen, så er det bare 3 uker igjen til termin etter denne ultralyden. Men du har vel gått nokså ofte, så dere klarer vel kanskje noen til?Hehe så i morgen står det 0/14 på meg og 8 på deg spent på hvor mange runder til det blir før fødsel
Håper dere slipper, og slett ikke sikkert at du rekker flere heller har jo enda 6+ til termin så kan jo rekke noen til.. i værstefall blir det enda oftere, men jeg går jo kun der så er helt greitHehe ja Satser på at dette er andre og siste vekstkontrollen vi går til, med mindre de finner et større avvik denne gangen, så er det bare 3 uker igjen til termin etter denne ultralyden. Men du har vel gått nokså ofte, så dere klarer vel kanskje noen til?
Jeg håper også at vi slipper og at alt ser bra ut når vi drar nå. Reiseveien er ganske lang (2t), så trenger absolutt ikke flere før jeg skal føde Selv om det jo er koselig med ultralyd, så lenge det bare er gode nyheter å fåHåper dere slipper, og slett ikke sikkert at du rekker flere heller har jo enda 6+ til termin så kan jo rekke noen til.. i værstefall blir det enda oftere, men jeg går jo kun der så er helt greit
Krysser fingrene for det jo det er koselig, men hadde aldri i verden tatt så mange unødig.Jeg håper også at vi slipper og at alt ser bra ut når vi drar nå. Reiseveien er ganske lang (2t), så trenger absolutt ikke flere før jeg skal føde Selv om det jo er koselig med ultralyd, så lenge det bare er gode nyheter å få
Hvordan har det sett ut så langt for dere da? ❤
Så fint at alt ser bra ut. Og det er jo kjempefint at de følger opp Kjenner meg igjen, når man har kommet hjem så begynner alle tankene og usikkerheten. Fint at gyn klarte å forklare godt sist du var der. Det hjelpet nok på ja. Kan fort bli litt mye med slike undersøkelser så ofte. Jeg føler også egentlig at det er nok med bare de 2 ekstra vi har/skal ha. Men føler meg relativt trygg på at baby har det fint så lenge han fortsetter å være så aktiv som han erKrysser fingrene for det jo det er koselig, men hadde aldri i verden tatt så mange unødig.
Egentlig så har alt sett supert ut til nå, så spent på morgendagen. Slipper ikke kontrollene uansett pga min blodstrøm.. baby (-12% på tilvekst) helt innenfor normalen, vokser, spreller og har det bra <3
Det værste er at alle disse tallene gjør enn usikker, også begynner tankene etter mann er kommet hjem.. hva betyr ditt og hva betyr datt.. nå fikk jeg forklaring sist jeg snakket med gyn så da senket skuldrene seg betraktlig så for meg at lille kom til å være like lita som storesøster ved termin men det kom ikke til å skje
Så fint at alt ser bra ut. Og det er jo kjempefint at de følger opp Kjenner meg igjen, når man har kommet hjem så begynner alle tankene og usikkerheten. Fint at gyn klarte å forklare godt sist du var der. Det hjelpet nok på ja. Kan fort bli litt mye med slike undersøkelser så ofte. Jeg føler også egentlig at det er nok med bare de 2 ekstra vi har/skal ha. Men føler meg relativt trygg på at baby har det fint så lenge han fortsetter å være så aktiv som han er
Når kom storesøster i forhold til termin? Var hun veldig lita?
Å så kjekt at du går til de samme. Her er det forskjellig hver gang jeg har vært der, men så har jo ikke vi så tett oppfølging.Det er utrolig godt å få oppfølging og å vite at de ikke tar sjangser Mine er helt fantastiske, er de samme som sist så vi er blirt godt kjent storesøster kom på termindato ble satt igang med modningspiller.. hun var 2650g og bare 47 cm, lillesøster er estimert over 3 kg til termin så håper hun holder stand