20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25
Ja, vekstkontroll her også Synes det er kjekkere å telle ned denne gangen. Til oul tok det så evig lang tid.
Hehe, du kan følge visse tråder og forumsgrupper så får du varsler litt oftere. Selv er jeg inne å kikker hver dag Vi skal foreløbig bare på denne ene når jeg er 28+1. Hvis baby vokser som han skal tror jeg ikke vi trenger flere.Helt håpløst å få med seg hva som skjer her inne.. får ikke varsler på noen ting.
8 dager. blir mange å telle ned til for min del
Hehe, du kan følge visse tråder og forumsgrupper så får du varsler litt oftere. Selv er jeg inne å kikker hver dag Vi skal foreløbig bare på denne ene når jeg er 28+1. Hvis baby vokser som han skal tror jeg ikke vi trenger flere.
5 dager igjen idag
Hehe, nei dasåHar trykket på følg.. men vet ikke om det er meg det er noe galt med eller tlf håper alt står bra til med lille og at dere slipper alt ekstra
Hehe, nei daså
Det håper jeg også, hvordan er det for dere? Dere skal flere enn én gang? Synes det er litt koselig med denne ekstra kontrollen for å se den lille, men selvfølgelig hadde det vært fint å visst at alt var bra og at vi slipper å gå igjen. Da er det ikke noe serlig å bekymre seg over, utover de vanlige bekymringene som følger med graviditeten