Nedtelling til UL

Håper det gikk fint på timen[emoji4] Hva får du informasjon om på det stadige i svangerskapet? Skal også på TUL når jeg er ca like langt så litt spent[emoji4]
Det gikk over all forventning :D
Jeg var bare hos privat gyn, så var ikke så mye informasjon akkuratt. Hun snakket litt om utviklingen til nå og fremover. Bl.a. hvordan armene og bena kommer til å vokse og når hele kroppen er ferdig utviklet (om 12 dager, 8+2 i dag). Vi fikk også vite at lille er kommet langt i utviklingen da h*n beveget rumpa litt for oss noe som ikke er vanlig så tidlig, så hun snakket litt om det også :) Ikke så veldig mye informasjon, men en veldig fin helhetsopplevelse :D Bare å glede seg :)
 
Det gikk over all forventning :D
Jeg var bare hos privat gyn, så var ikke så mye informasjon akkuratt. Hun snakket litt om utviklingen til nå og fremover. Bl.a. hvordan armene og bena kommer til å vokse og når hele kroppen er ferdig utviklet (om 12 dager, 8+2 i dag). Vi fikk også vite at lille er kommet langt i utviklingen da h*n beveget rumpa litt for oss noe som ikke er vanlig så tidlig, så hun snakket litt om det også :) Ikke så veldig mye informasjon, men en veldig fin helhetsopplevelse :D Bare å glede seg :)

Så fantastisk[emoji1] kan tenke meg det var en flott opplevelse[emoji179]
 
17[emoji7]
 
Da ble UL flytta her, så 19 dager[emoji849]
 
2 dager!
 
Neste TUL 11+6: 29 dager
 
4 dager til TUL
 
17 dager [emoji849]
 
Bestilte time til TUL idag, privat [emoji1] 30 dager til [emoji7] vil være 13+4 på ultralyd!
 
Back
Topp