1 dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det gjorde jeg også og når jeg meldte I fra måtte jeg vente 20 dager fra jeg sa i fra jeg var gravid. Hvordan går det for deg nå?Jeg er bare på 3+5. Teller ned til å kunne se hjertet slå på ultralyd (håper jeg får tidlig ultralyd da).

Jeg fikk time hos jordmor med en gang, og tidlig ultralyd i uke 7+2, ikke noe problem. Pga alder og tidligere sykehistorie. Men fosteret slutta å utvikle seg i uke 6+1, så har vært gjennom en medisinsk abort denne uka.Det gjorde jeg også og når jeg meldte I fra måtte jeg vente 20 dager fra jeg sa i fra jeg var gravid. Hvordan går det for deg nå?
Det var trist og høreJeg fikk time hos jordmor med en gang, og tidlig ultralyd i uke 7+2, ikke noe problem. Pga alder og tidligere sykehistorie. Men fosteret slutta å utvikle seg i uke 6+1, så har vært gjennom en medisinsk abort denne uka.
håper du får tettere oppfølging neste gang!. At du ikke må vente. Jeg skal skrives inn i systemet neste uke håper jeg får time hos jordmor før jeg skal på neste UL syns 4 uker er lenge og vente.Takk. Fikk tett oppfølging. Time hos jordmor med en gang omtrent. De kan uansett ikke se hjerteaktivitet på ultralyd før den uka jeg fikk time.Det var trist og høredu må ikke gi opp, sender deg en klem
håper du får tettere oppfølging neste gang!. At du ikke må vente. Jeg skal skrives inn i systemet neste uke håper jeg får time hos jordmor før jeg skal på neste UL syns 4 uker er lenge og vente.
Nei det er sant, men greit med eventuelt blodprøver da før du får tidlig UL, jeg har progesteron støtte, hadde ul i uke 7 og uke 8 om 3/4 uker er jeg rundt 12/13 da er min første ordinære UL men skal te legen starten av uke 10 neste uke og skrive helsekort og få time til første svangerskapskontroll.Takk. Fikk tett oppfølging. Time hos jordmor med en gang omtrent. De kan uansett ikke se hjerteaktivitet på ultralyd før den uka jeg fikk time.
Har også tatt blodprøver som var veldig fine. Vi er utredet for infertilitet og har fått god hjelp og støtte hele veien både fra nærmeste sykehuset, IVF-poliklinikk på regionalt sykehus og jordmor lokalt. Men noen ganger mister man dessverre likevel.Nei det er sant, men greit med eventuelt blodprøver da før du får tidlig UL, jeg har progesteron støtte, hadde ul i uke 7 og uke 8 om 3/4 uker er jeg rundt 12/13 da er min første ordinære UL men skal te legen starten av uke 10 neste uke og skrive helsekort og få time til første svangerskapskontroll.
Veldig greit og bli godt fulgt opp når man har mistet en del eller problemer med å bli gravid.
Det er sant, en mister likevel enn har aldri garanti, jeg håper lille spire sitter nå har mista 3 stykker 1 i operasjon i fjord sommer, grunnet uten for livmor er gravid i uke 9 nå sett bankene hjerte 2 ganger, og gyn sier det er 3% sjanse for at det kan gå galt, men likevel er bekymringen der.Har også tatt blodprøver som var veldig fine. Vi er utredet for infertilitet og har fått god hjelp og støtte hele veien både fra nærmeste sykehuset, IVF-poliklinikk på regionalt sykehus og jordmor lokalt. Men noen ganger mister man dessverre likevel.