21 dager
Uke 5 idag
Uke 5 idagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 5 idagLurte på akkurat det samme! 17 dager til 7+0, 24 dager til 8+0Ble litt usikker på om jeg teller riktig.. Jeg er 4+5 i dag, så om to dager er jeg altså 5+0 og i uke 6 - stemmer ikke det? Så da er det altså 16 dager til uke 8, eller? Siden man i 7+0, 7+1, 7+2 osv liksom er i uke 8. Eller teller dere til 8+0 (som egentlig er starten på uke 9)?
På alle appene står det at jeg er i femte graviditetsuke selv om jeg er 4+5, derfor trodde jeg det var sånn!Jeg har tenkt at det er når jeg er 8+0 jeg er 8 uker på vei![]()
Ja det stemmer det. Mulig bare jeg har tenkt sånnPå alle appene står det at jeg er i femte graviditetsuke selv om jeg er 4+5, derfor trodde jeg det var sånn!![]()
Tror kanskje man sier at man er i uke 8 ved 7+0 men at man først sier at man er 8 uker på vei ved 8+0. Kanskje? Så vil tro vi begge har rett egentligJa det stemmer det. Mulig bare jeg har tenkt sånn
Ja det stemmer!Tror kanskje man sier at man er i uke 8 ved 7+0 men at man først sier at man er 8 uker på vei ved 8+0. Kanskje? Så vil tro vi begge har rett egentlig![]()