Nedtelling til uke 8

Ble litt usikker på om jeg teller riktig.. Jeg er 4+5 i dag, så om to dager er jeg altså 5+0 og i uke 6 - stemmer ikke det? Så da er det altså 16 dager til uke 8, eller? Siden man i 7+0, 7+1, 7+2 osv liksom er i uke 8. Eller teller dere til 8+0 (som egentlig er starten på uke 9)?

Ble litt usikker på om jeg teller riktig.. Jeg er 4+5 i dag, så om to dager er jeg altså 5+0 og i uke 6 - stemmer ikke det? Så da er det altså 16 dager til uke 8, eller? Siden man i 7+0, 7+1, 7+2 osv liksom er i uke 8. Eller teller dere til 8+0 (som egentlig er starten på uke 9)?
Lurte på akkurat det samme! 17 dager til 7+0, 24 dager til 8+0

Jeg har tenkt at det er når jeg er 8+0 jeg er 8 uker på vei :-)

På alle appene står det at jeg er i femte graviditetsuke selv om jeg er 4+5, derfor trodde jeg det var sånn! :)
Ja det stemmer det. Mulig bare jeg har tenkt sånn

Så forvirrende! Noen apper sier eg e i uke 6 og lilleknøttet e på str med en ert, andre sier uke 5 og på str med et pepperkorn. 17 dager til eg e 6+0 i værtfall. 10 dager til eg e i uke 8 i følge enkelte apper

Tror kanskje man sier at man er i uke 8 ved 7+0 men at man først sier at man er 8 uker på vei ved 8+0. Kanskje? Så vil tro vi begge har rett egentlig :D
Ja det stemmer! :-) jeg har tenkt at jeg teller ned til 8+0 i denne tråden ihvertfall :happy:

Back
Topp