Nedtelling til uke 8 :)

Jaaaa! Det er det jeg faktisk teller ned til og det er den reelle grensen i følge min gyn. Ser du liv i 8+0 er du gooooooooooood! :D 7+0 til 7+6 er en veldig sårbar uke. Holder pusten til den er forbi!
Så deilig, uke 8 er jo mer overkommelig :) føles altfor lenge til uke 12. Jeg mistet 6+6 eller 7+0 ca sist gang, så kommer også til å holde pusten den uka da. Skal ikke på ul før i uke 11, men det er vel ikke så vanlig med MA? Hvis ikke jeg blør vil jeg ihvertfall prøve å tenke at alt antagelig er fint...

Bare to dager igjen til 8+0! Er dessverre en av veldig få som har sett liv i uke 8 for så å oppdage MA senere, så holder pusten noen uker til.

Så deilig, uke 8 er jo mer overkommelig :) føles altfor lenge til uke 12. Jeg mistet 6+6 eller 7+0 ca sist gang, så kommer også til å holde pusten den uka da. Skal ikke på ul før i uke 11, men det er vel ikke så vanlig med MA? Hvis ikke jeg blør vil jeg ihvertfall prøve å tenke at alt antagelig er fint...
Noe sånt som 15% av alle aborter er MA. Så nei, det er ikke så vanlig :) Tegn å se etter et brun/beige utflod eller blødninger da selvfølgelig. Håper ingen av oss opplever det :)

31 hele dager til jeg er 8 uker.. 2 dager siden jeg testet positivt på digital cb test, føler tiden går veldig sent allerede.. :nailbiting:kjenner jeg holder pusten litt og tørr ikke glede meg noenting enda.. synes det er surrealistisk at vi endelig ble gravide etter 8pp. Tar meg selv i å gå å smile og være så lykkelig, til å minne meg selv på de 30% sjansene det er for SA.. men.. så er det jo 70% sjans for at det skal gå bra, så må jo klamre seg litt til det tenker jeg :happy:

4 dager:angelic:

Back
Topp