Jeg er i samme båt. Finner ut på tirsdag. Tenker masse på deg
Da skal jeg krysse fingrene for deg hele tirsdagen! Snart er vi ute av denne båten og over i en annen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i samme båt. Finner ut på tirsdag. Tenker masse på deg
Så deilig, uke 8 er jo mer overkommelig føles altfor lenge til uke 12. Jeg mistet 6+6 eller 7+0 ca sist gang, så kommer også til å holde pusten den uka da. Skal ikke på ul før i uke 11, men det er vel ikke så vanlig med MA? Hvis ikke jeg blør vil jeg ihvertfall prøve å tenke at alt antagelig er fint...Jaaaa! Det er det jeg faktisk teller ned til og det er den reelle grensen i følge min gyn. Ser du liv i 8+0 er du gooooooooooood! 7+0 til 7+6 er en veldig sårbar uke. Holder pusten til den er forbi!
Noe sånt som 15% av alle aborter er MA. Så nei, det er ikke så vanlig Tegn å se etter et brun/beige utflod eller blødninger da selvfølgelig. Håper ingen av oss opplever detSå deilig, uke 8 er jo mer overkommelig føles altfor lenge til uke 12. Jeg mistet 6+6 eller 7+0 ca sist gang, så kommer også til å holde pusten den uka da. Skal ikke på ul før i uke 11, men det er vel ikke så vanlig med MA? Hvis ikke jeg blør vil jeg ihvertfall prøve å tenke at alt antagelig er fint...