Jeg er i samme båt. Finner ut på tirsdag. Tenker masse på deg![]()
Da skal jeg krysse fingrene for deg hele tirsdagen! Snart er vi ute av denne båten og over i en annen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i samme båt. Finner ut på tirsdag. Tenker masse på deg![]()
Så deilig, uke 8 er jo mer overkommeligJaaaa! Det er det jeg faktisk teller ned til og det er den reelle grensen i følge min gyn. Ser du liv i 8+0 er du gooooooooooood!7+0 til 7+6 er en veldig sårbar uke. Holder pusten til den er forbi!
Noe sånt som 15% av alle aborter er MA. Så nei, det er ikke så vanligSå deilig, uke 8 er jo mer overkommeligføles altfor lenge til uke 12. Jeg mistet 6+6 eller 7+0 ca sist gang, så kommer også til å holde pusten den uka da. Skal ikke på ul før i uke 11, men det er vel ikke så vanlig med MA? Hvis ikke jeg blør vil jeg ihvertfall prøve å tenke at alt antagelig er fint...
kjenner jeg holder pusten litt og tørr ikke glede meg noenting enda.. synes det er surrealistisk at vi endelig ble gravide etter 8pp. Tar meg selv i å gå å smile og være så lykkelig, til å minne meg selv på de 30% sjansene det er for SA.. men.. så er det jo 70% sjans for at det skal gå bra, så må jo klamre seg litt til det tenker jeg