Nedtelling til uke 8 :)

31 hele dager til jeg er 8 uker.. 2 dager siden jeg testet positivt på digital cb test, føler tiden går veldig sent allerede.. :nailbiting:kjenner jeg holder pusten litt og tørr ikke glede meg noenting enda.. synes det er surrealistisk at vi endelig ble gravide etter 8pp. Tar meg selv i å gå å smile og være så lykkelig, til å minne meg selv på de 30% sjansene det er for SA.. men.. så er det jo 70% sjans for at det skal gå bra, så må jo klamre seg litt til det tenker jeg :happy:

I feel u! Pp8 her også.
Fikk positiv test i dag og tror ikke helt på resultatet :/ Må teste en gang til i morn tror jeg! Går å sjekker hele tiden om tr er kommet! Krysser fingrene for at den ikke kommer
 
I feel u! Pp8 her også.
Fikk positiv test i dag og tror ikke helt på resultatet :/ Må teste en gang til i morn tror jeg! Går å sjekker hele tiden om tr er kommet! Krysser fingrene for at den ikke kommer

Nå er jeg 6+2, men tiden går fortsatt sent :nailbiting: Jeg tror jeg tok tester hver eneste dag frem til en uke etter jeg skulle hatt mensen. Men på slutten var alle strekene sterkere enn teststrekene- så da trodde jeg på at jeg faktisk var gravid :hilarious: Men går fortsatt å sjekker for blod flere ganger daglig.. blir sprø av uvissheten og bekymringene... Gleder meg til å komme over de magiske 12:rolleyes: visst jeg kommer så langt da... :yuck: TUL om en uke, håper på å se hjerteaktivitet :smiley-angelic001
 
Nå er jeg 6+2, men tiden går fortsatt sent :nailbiting: Jeg tror jeg tok tester hver eneste dag frem til en uke etter jeg skulle hatt mensen. Men på slutten var alle strekene sterkere enn teststrekene- så da trodde jeg på at jeg faktisk var gravid :hilarious: Men går fortsatt å sjekker for blod flere ganger daglig.. blir sprø av uvissheten og bekymringene... Gleder meg til å komme over de magiske 12:rolleyes: visst jeg kommer så langt da... :yuck: TUL om en uke, håper på å se hjerteaktivitet :smiley-angelic001

Bra vi er flere som er skrepiske <3
Krysser fingrer og tær for dere at spiren sitter skikkelig fast :)
 
Jeg har 6-13 dager igjen..
hater ustabil syklus :confused:
 
Back
Topp