Nedtelling til uke 7+0❤️

6❤️
 
Snart 7 uker❤️. Veldig bekymret tenker litt for 3 mnd siden hadde vi missing abort det døde inni meg var 8 uker og fant det utpå 12 ukers ultralyd. Vi lever i håpe denne gang går det bra. Har 3 friske barn fra før. Skal på ultralyd 8bukers blir fulgt opp ❤️
 
Snart 7 uker❤️. Veldig bekymret tenker litt for 3 mnd siden hadde vi missing abort det døde inni meg var 8 uker og fant det utpå 12 ukers ultralyd. Vi lever i håpe denne gang går det bra. Har 3 friske barn fra før. Skal på ultralyd 8bukers blir fulgt opp ❤️
Om det kan være til noe trøst, så er du ikke alene. Her er gleden stor over å være gravid, men samtidig overskygget av redsel og bekymring sånn som du skriver. Vi hadde termin i juni og mistet vår lille gutt rett før jul, i uke 16.

Det er ikke bare bare å bli gravid igjen etterpå. For min del føler jeg at jeg vet så mye mer om hva som kan gå galt, og jeg klarer liksom ikke å gå inn med den bekymringsløse naiviteten som jeg gjorde før. Jeg vet hva jeg kan miste, og hvilken smerte jeg potensielt kan bli utsatt for. Samtidig prøver man jo å holde seg rolig, glede seg over det man bærer på og håpe at alt skal gå bra. Men nei, det er jaggu ikke lett.

10 dager igjen til 7+0 :Heartred Krysser fingrene for oss:Heartred
 
Back
Topp