Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åsså har jeg vært så treig! MakanJeg venter på starflower, for å kunne kopiere svaret hennes.For jeg holder ikke tellingen.
![]()

Hvis jeg er 5+1 nå siden klokka har bikka 00:00?Steike. Er vi allerede 5+1? Altså, tiden går sakte nok også. Men likevel, trodde ikke jeg hadde bikka uke 5.Åsså har jeg vært så treig! Makan
Nå er det 6 dager
Teller man med dagen for 6+0 eller hvordan funker det?Hvis jeg er 5+1 nå siden klokka har bikka 00:00?

Ja tiden flyrSteike. Er vi allerede 5+1? Altså, tiden går sakte nok også. Men likevel, trodde ikke jeg hadde bikka uke 5.![]()
Jeg er nok en av verdens mest utålmodige personer, og det med kjønn er vel det som er mest nervepirrende å vente på! 
Du må huske å oppdatere her litt. Så jeg husker fra dag til dag. 5+3?Ja tiden flyrSyntes de første ukene er værst, før man begynner å få litt mage og begynner å kjenne litt liv, for da går man liksom vare å venter
Jeg er nok en av verdens mest utålmodige personer, og det med kjønn er vel det som er mest nervepirrende å vente på!
![]()