Nedtelling til uke 24❤

4 uker :)
 
Hehe ja, jeg føler med deg. Tiden står stille, i tillegg ble jeg satt nesten en uke tilbake på oul, så føler det går saaaakte fremover:) men du er heldigvis kommet til uke 24, og det er stort! :)

Veldig kjedelig å bli satt tilbake :( men det går da stadig fremover for oss alle, selv om det ikke alltid føles sånn.. Veldig glad for å ha runda uke 24 nå, hadde ikke trodd det da jeg så to streker i februar altså, litt pessimist ;)
 
Vi teller ned til 24+0 :) det er først etter da at sykehuset forsøker å redde babyen om den kommer.
Her ble en baby født i uke 23+2. Den lever mot alle odds i dag. Og det er nå en uke siden. Så lenge ungen lever når den kommer ut ved så tidlig fødsel er 23 nedre grense. Hvertfall i bergen.

Må bare legge til at det er ikke meg som har født så tidlig, men søstera til ei venninne.
La oss håpe at alle oktober babyene holder seg inne lengst mulig :) :)
 
Her ble en baby født i uke 23+2. Den lever mot alle odds i dag. Og det er nå en uke siden. Så lenge ungen lever når den kommer ut ved så tidlig fødsel er 23 nedre grense. Hvertfall i bergen.

Må bare legge til at det er ikke meg som har født så tidlig, men søstera til ei venninne.
La oss håpe at alle oktober babyene holder seg inne lengst mulig :) :)
Så godt å høre at det er slik det er. :) Var ikke ment å være ufølsom hvis det virket slik, bare var det jeg hadde hørt. Men tenkte selv på hva de gjorde om babyen kom noen dager før uke 24, så betryggende å høre at de gjør sitt beste uansett :) håper vi alle holder babyene våre inn til minst september, og helst oktober :D
 
Så godt å høre at det er slik det er. :) Var ikke ment å være ufølsom hvis det virket slik, bare var det jeg hadde hørt. Men tenkte selv på hva de gjorde om babyen kom noen dager før uke 24, så betryggende å høre at de gjør sitt beste uansett :) håper vi alle holder babyene våre inn til minst september, og helst oktober :D
Nei det virket ikke slik i det hele tatt :) måtte bare fortelle for jeg trodde også at uke 24 var nedre grense, selv om jeg har hørt historier om babyer som har blitt født før det :)
Huff, uansett er det ikke ønskelig å føde så tidlig. Da vil jeg heller ha en "større"baby og gå over termin :)
 
En uke igjen! Sprik neste torsdag må jeg finne noe annet å telle ned til :) skal på en ultralyd til neste fredag ❤️
 
Back
Topp