Nedtelling til uke 24❤

Fortsatt 2 uker og 4 dager igjen :) men i mellomtiden skal jeg til Barcelona, så synes det kan gå sånn passe raskt framover bare ;)
 
10 dager igjen :) syns det virket kjempelenge til da jeg startet nedtellingen, men det har gått utrolig fort!
Samme her, syns dagene gikk innmari treigt til å begynne med :p Nå er det 14 dager til 24 fullgåtte uker :)

Kjenner jeg lever litt fra uke til uke, spesielt med tanke på bekymringer for den korte livmorhalsen min.. Denne uken har heldigvis mannen ferie, så vi skal prøve å rydde og ordne litt hjemme (les: han rydder og kaster og fikser ting mens jeg sitter og peker :p). Ny kontroll på sykehuset i morgen tidlig, veldig spent!
 
4 dager igjen :)
 
15 dager :)
 
5 dager :)
 
12 dager!! :D Nesten halvveis fra da jeg var 21+0 og følte 24 var en evighet unna. Dagene går så mye fortene nå som mannen har ferie, og jeg klarer å slappe litt mer av og la være å stresse sånn :) Greit å få unna litt småting hjemme for å få dagene til å gå, og så er det så koselig å gjøre klart til gullene våre kommer (om forhåpentligvis mange mnd :p) :Heartred
 
I morgen er jeg 24 uker i følge OUL :)
 
13 dager :)
 
10 dager :D
 
2 uker igjen :)
 
Back
Topp