Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så skummelt! Med siste her gikk jeg inn i aktiv fødsel i uke 31, og det syns jeg var skummeltheldigvis gikk jeg ut igjen og fødte ikke "før" I uke 35. Nå er det 28 dager til uke 23Fra uke 23+0 vil de aktivt prøve å redde liv dersom fødsel er et faktum
Jeg har opplevd å føde før uke 28 og derfor er dette en stor milepæl for meg som det sikkert er for mange andre
Ja, vannet gikk i uke 25+6, hun kom i uke 27+1 hun er i dag heldigvis en veldig frisk jente som har mot odds ikke har noen alvorlige senskader av sin prematuritetOi så skummelt! Med siste her gikk jeg inn i aktiv fødsel i uke 31, og det syns jeg var skummeltheldigvis gikk jeg ut igjen og fødte ikke "før" I uke 35. Nå er det 28 dager til uke 23
Så bra!! <3 det er så skummelt når de melder så tidlig ankomstJa, vannet gikk i uke 25+6, hun kom i uke 27+1 hun er i dag heldigvis en veldig frisk jente som har mot odds ikke har noen alvorlige senskader av sin prematuritet