Noelialita
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
26
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dag går du ut ifra? Får det ikke til å stemme med terminlista
Jeg går ut ifra 1 juni nå har fått termindato alt fra 26 mai til 1 juni gleder meg til p få endelig på oulHvilken dag går du ut ifra? Får det ikke til å stemme med terminlista
Ja, det skjønner jeg at du gleder deg til daJeg går ut ifra 1 juni nå har fått termindato alt fra 26 mai til 1 juni gleder meg til p få endelig på oul
Hvordan har vi havnet på like mange dager? Jeg teller 24 dager til 11 januar, som er dato for 20+0 med termin 2.juni (trodde jeg?). Har alltid byttet uke på lørdager. Er jeg helt på bærtur?
23 her Det går i surr for meg. Egentlig alt jeg gjør om dagen går i surr..Hvordan har vi havnet på like mange dager? Jeg teller 24 dager til 11 januar, som er dato for 20+0 med termin 2.juni (trodde jeg?). Har alltid byttet uke på lørdager. Er jeg helt på bærtur?
Det gjør det her også, så derfor jeg måtte spørre. Ikke første gangen jeg tuller som gravid ihvertfall23 her Det går i surr for meg. Egentlig alt jeg gjør om dagen går i surr..