Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her4 dager
Ååå det er sååå kjekt å ha kommet over 12 ukers kneiken snart! Snart kan vi begynne å telle ned til halvveisSamme her
Ja tenk! Og til ultralyd i uke 18 der vi får vite kjønn! Skal dere vite kjønn?Ååå det er sååå kjekt å ha kommet over 12 ukers kneiken snart! Snart kan vi begynne å telle ned til halvveis
Vi hadde egentlig tenkt å vente til fødselen men det er jammen kjedelig å handle til babyen i kun kjønnsnøytrale farger så tror vi vil vite. Haha hva med dere?Ja tenk! Og til ultralyd i uke 18 der vi får vite kjønn! Skal dere vite kjønn?
Det jeg også tenker! Pluss at det er første barnet, så vi er ekstra spente. Så vi hadde nok ikke klart å vente uansett (ikke jeg hvert fall)Vi hadde egentlig tenkt å vente til fødselen men det er jammen kjedelig å handle til babyen i kun kjønnsnøytrale farger så tror vi vil vite. Haha hva med dere?
Haha ja det skjønner jeg godt! Når har dere neste ultralyd? Man kan se fra uke 12+4 hvis babyen ligger riktig til hvilket kjønn det er (nub-teorien).. vi har otul 13+4 så lurer på om vi får sett noe daDet jeg også tenker! Pluss at det er første barnet, så vi er ekstra spente. Så vi hadde nok ikke klart å vente uansett (ikke jeg hvert fall)