F-40425073
Flørter med forumet
Nå er det ikke lenge igjen til vi er ett hakk tryggere! hvor mange uker og/eller dager har du igjen til du er 12+ ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt litt småforvirret når det kommer til telling, men det er 12 dager til jeg er 11+0 (gravid uke 12?) om det er fra da det menes, eller er det 12+0?
Ååååja, visste jeg ikke. Takk for tipsDet ligger en tilsvarende tråd under «våre leker»
De aller fleste er trygge etter uke 12, hvis du skal tenke slik kan man jo ikke være trygg før ungen er født?To uker
Men.. er man virkelig «et hakk» tryggere? Vil ikke skremme/skape dårlig stemning her nå, men jeg vet om ei som mistet i uke 14, og hun er sikkert ikke den eneste.. jeg tenkte egentlig at uke 22 var et mer «sikkert» merke, da det er en sjans for at barnet kan reddes dersom det blir født tidlig?
Og strengt tatt ikke etter det heller..De aller fleste er trygge etter uke 12, hvis du skal tenke slik kan man jo ikke være trygg før ungen er født?
Nop, så jeg nyter vær milepæl jeg finnerOg strengt tatt ikke etter det heller..
Litt det som var poenget, hvis man skal gå og bekymre seg for alt så er det ikke så mye igjen å nyteElsker pessimismen