Nedtelling til uke 12

F-40425073

Flørter med forumet
Nå er det ikke lenge igjen til vi er ett hakk tryggere! :hello2 hvor mange uker og/eller dager har du igjen til du er 12+ ?

21 dager :wideyed:

Det ligger en tilsvarende tråd under «våre leker» :)

Fortsatt litt småforvirret når det kommer til telling, men det er 12 dager til jeg er 11+0 (gravid uke 12?) om det er fra da det menes, eller er det 12+0? :facepalm:

Appen "helseoversikt" viser uke 12, selv om alle beskrivelser om mor/barn er tilsvarende lik så og si alle andre norske referanser tiluke 11 :)
Fortsatt litt småforvirret når det kommer til telling, men det er 12 dager til jeg er 11+0 (gravid uke 12?) om det er fra da det menes, eller er det 12+0? :facepalm:

To uker❤️
Men.. er man virkelig «et hakk» tryggere? Vil ikke skremme/skape dårlig stemning her nå, men jeg vet om ei som mistet i uke 14, og hun er sikkert ikke den eneste.. :confused: jeg tenkte egentlig at uke 22 var et mer «sikkert» merke, da det er en sjans for at barnet kan reddes dersom det blir født tidlig?

To uker❤️
Men.. er man virkelig «et hakk» tryggere? Vil ikke skremme/skape dårlig stemning her nå, men jeg vet om ei som mistet i uke 14, og hun er sikkert ikke den eneste.. :confused: jeg tenkte egentlig at uke 22 var et mer «sikkert» merke, da det er en sjans for at barnet kan reddes dersom det blir født tidlig?
De aller fleste er trygge etter uke 12, hvis du skal tenke slik kan man jo ikke være trygg før ungen er født?

12+0 i dag! ❤❤
Og skal på offentlig tul neste uke, og er så spent på om det fortsatt er to bankende hjerter. Men det er ikke noen grunn til å tro noe annet, så jeg velger å ikke bekymre meg.
Men gleder meg og er selvsagt spent på om alt ser bra ut.

Back
Topp