Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her1 dag igjen![]()

Så braSamme her![]()
Absolutt ikke alene. Her er det kun vi to som vet noe. Føler foreldrene mine ser det. Sjefen min også kikket rart her om dagen. Jeg har så lyst til å bare holde det for oss en stund til... fortelle barna det om en ukes tid når vi skal på tur tror jeg6 dager igjen Bare jeg som syntes det er skummelt og snart fortelle alle om graviditeten?
Absolutt ikke alene. Her er det kun vi to som vet noe. Føler foreldrene mine ser det. Sjefen min også kikket rart her om dagen. Jeg har så lyst til å bare holde det for oss en stund til... fortelle barna det om en ukes tid når vi skal på tur tror jegHvordan er planene der?
Det blir spennendeHar ikke bestemt meg, men skal treffe familien på søndag og tror de ser det da. Vanskelig å skjule magen
Nei, jeg gruer meg faktisk litt til å fortelle det til mine foreldre og svigers. Vet ikke hvorfor, det er jo vårt valg uansett om vi ønsker en til, selv om den lille ikke var planlagt.6 dager igjen Bare jeg som syntes det er skummelt og snart fortelle alle om graviditeten?