Nedtelling til uke 12

Jeg trodde jeg var 12+5 i dag, men fikk sf-mål på minst 15 cm hos jordmor i dag og ble derfor henvist til tul. Er 160 cm og 49,5 kg - kan jeg fortsatt være uke 12 men bare vise mage tidlig pga kroppsfasong? Urolig for at jeg er mye lenger på vei eller at det er tvillinger.. livmoren ender nå rett ved navelen
 
Jeg trodde jeg var 12+5 i dag, men fikk sf-mål på minst 15 cm hos jordmor i dag og ble derfor henvist til tul. Er 160 cm og 49,5 kg - kan jeg fortsatt være uke 12 men bare vise mage tidlig pga kroppsfasong? Urolig for at jeg er mye lenger på vei eller at det er tvillinger.. livmoren ender nå rett ved navelen
Jeg er 13+2 og har livmoren helt opp til navlen. Kommer nok litt an pp hvordan kroppsfasong og hvordan du bærer barnet. Jeg er 165 cm men veldig kort mellom symfysen og puppene så magen kommer tidlig og popper fort utover. Lykke til på ul:happy::Heartred
 
Jeg trodde jeg var 12+5 i dag, men fikk sf-mål på minst 15 cm hos jordmor i dag og ble derfor henvist til tul. Er 160 cm og 49,5 kg - kan jeg fortsatt være uke 12 men bare vise mage tidlig pga kroppsfasong? Urolig for at jeg er mye lenger på vei eller at det er tvillinger.. livmoren ender nå rett ved navelen

jeg har kjent livmoren min tidlig ved alle nå 3 svangerskapene. Den har lagt seg veldig på høyre side. Og da alltid hatt høyere SF mål. Jordmor sa jeg kunne ha en lang og smal livmor. Så det var ikke noe og tenke på. Er bare 159cm. Så det også har nok litt og si. nå kjenner jeg livmoren godt oppimot navelen på morgningen.
 
Back
Topp