Nedtelling til uke 12 :happy:

28

20 dager til uke 12
19 dager til TUL
Husker da det var rundt 50 dager til og jeg tenkte det var evigheter til, godt å se at tiden går relativt fortxsmile9

En uke til 12+0.
En uke og 2 dager til TUL ❤️
Vi ligger jo helt likt, termin 06.01.21 og 1 uke til 12+0. Men trodde ikke du skulle på tul, hvor skal dere, privat eller sykehuset? Vi skal på ultralyd i slutten av juni.

Vi ligger jo helt likt, termin 06.01.21 og 1 uke til 12+0. Men trodde ikke du skulle på tul, hvor skal dere, privat eller sykehuset? Vi skal på ultralyd i slutten av juni.

Ja vi har samme termin, satser på å se deg på barsel! :D

Jeg skulle ikke på TUL bare for å se liv i de første ukene. Men orker ikke å gå til oul i denne formen hvis det ikke er noe levedyktig inni der, så da sjekker jeg når fosteret er stort nok til å se ordentlig :)

Jeg går til Anne Gurine på «påultra» hun er kjempe dyktig :)

Ja vi har samme termin, satser på å se deg på barsel! :D

Jeg skulle ikke på TUL bare for å se liv i de første ukene. Men orker ikke å gå til oul i denne formen hvis det ikke er noe levedyktig inni der, så da sjekker jeg når fosteret er stort nok til å se ordentlig :)

Jeg går til Anne Gurine på «påultra» hun er kjempe dyktig :)

Jeg har også termin 06.01! :D

11 dager til 12 uker.
Og 3 dager til UL

10 dager til 12 uker, og 2 dager til UL

Under en uke nå! 6 dager til 12 uker! Og tre uker til andre ultralyd!

Nå er det faktisk bare 1 dag igjen!! Kanskje snart fortelle til familie da!! Er det en mage jeg kjenner tro.. vil så gjerne vite det helt sikkert! selv om to positive tester lyger jo ikke. Men lever den? Jeg har lest for mye om at fosteret dør.

Back
Topp