Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feil, er visst fortsatt på 3635 dager![]()
Jeg teller til 12+0Når dere teller ned er det til 11+0 eller til dere er 12+0? Hehe, sikkert litt rart spm men
Venter et nissetroll i slutten av desember
![]()
Oki takkJeg teller til 12+0
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hvordan har du regnet ut termin da? Jeg har termin 17 desember, da har klinikken regnet 40 +2 dager. Hadde siste mens 10 mars.Oki takkmen det er en ting jeg ikke forstår da, for i følge terminlista har du termin 10 dager før meg og har 29 dager igjen. Da burde jo jeg hatt 39, men jeg har regnet meg frem til at jeg har 42. Regner jeg feil når jeg går ut i fra første dag i siste mens?
![]()
Ok, jeg syntes det stod 18 i terminlista, jeg har brukt apper som har kommet frem til det hadde første dag i siste mens 23.mars.Hvordan har du regnet ut termin da? Jeg har termin 17 desember, da har klinikken regnet 40 +2 dager. Hadde siste mens 10 mars.
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Ja det står 18 der, siden det var der terminkalkulatoren sa, men på klinikken regnet de til 17Ok, jeg syntes det stod 18 i terminlista, jeg har brukt apper som har kommet frem til det hadde første dag i siste mens 23.mars.
![]()