Nedtelling til uke 12!! ♡

25 dager :D

15 dager tror jeg!!! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Når dere teller ned er det til 11+0 eller til dere er 12+0? Hehe, sikkert litt rart spm men :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Jeg teller til 12+0

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Oki takk :) men det er en ting jeg ikke forstår da, for i følge terminlista har du termin 10 dager før meg og har 29 dager igjen. Da burde jo jeg hatt 39, men jeg har regnet meg frem til at jeg har 42. Regner jeg feil når jeg går ut i fra første dag i siste mens?

Oki takk :) men det er en ting jeg ikke forstår da, for i følge terminlista har du termin 10 dager før meg og har 29 dager igjen. Da burde jo jeg hatt 39, men jeg har regnet meg frem til at jeg har 42. Regner jeg feil når jeg går ut i fra første dag i siste mens?

Hvordan har du regnet ut termin da? Jeg har termin 17 desember, da har klinikken regnet 40 +2 dager. Hadde siste mens 10 mars.

Hvordan har du regnet ut termin da? Jeg har termin 17 desember, da har klinikken regnet 40 +2 dager. Hadde siste mens 10 mars.

Ok, jeg syntes det stod 18 i terminlista, jeg har brukt apper som har kommet frem til det hadde første dag i siste mens 23.mars.

Ok, jeg syntes det stod 18 i terminlista, jeg har brukt apper som har kommet frem til det hadde første dag i siste mens 23.mars.

Ja det står 18 der, siden det var der terminkalkulatoren sa, men på klinikken regnet de til 17 :) men har du hatt el tidlig du da? Siden du har termin 11 dager etter meg ? Jeg hadde egguttak dagen etter din mens da. Og egget regnes som befruktet da.

Hadde el 8april vet ikke om det er tidlig eller ei? :)

Edit: ser forresten nå når jeg taster litt at forventet termin er 30. Des. Skjønner ingen ting jeg :-)

Last edited:
Back
Topp