Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok utvendig sist og fikk høre hjerteslagÅåå, så kjekt!vet du hvorfor de valgte å ta utvendig ultralyd? Er jo gjerne hjertet som er kjekkest å høre nå så tidlig
![]()
Ja, det er et godt poengJeg tok utvendig sist og fikk høre hjerteslagTror det generelt er litt vanskelig å få frem hjerteslagene før uke 6.
Hun sa hun ville sjekke utsiden først for å se om vi så noe, og så la hun til at hjertet ikke syns før 6+0 uansett? Så jeg vet ikke om det var derfor?Ååå, så kjekt!vet du hvorfor de valgte å ta utvendig ultralyd? Er jo gjerne hjertet som er kjekkest å høre nå så tidlig
![]()
Det kan jo absolutt høres ut som det er derfor daHun sa hun ville sjekke utsiden først for å se om vi så noe, og så la hun til at hjertet ikke syns før 6+0 uansett? Så jeg vet ikke om det var derfor?

ja jeg gleder meg jeg nåDet kan jo absolutt høres ut som det er derfor dablir spennende på neste ultralyd
![]()

Lykke til0
Har time på ettermiddagen etter jobb, så ganske lenge til enda![]()

Såå spennende0

Hvordan gikk det?0

Gikk veldig fintHvordan gikk det?![]()

Så bra!Gikk veldig fintKunne se og høre hjertet dunke selv om jeg bare er i uke 6 og den er mindre enn en ert
![]()

Så bra! Kunne de si noe om hvordan den lå ann i forhold til myomet?Gikk veldig fintKunne se og høre hjertet dunke selv om jeg bare er i uke 6 og den er mindre enn en ert
![]()

Ja, den lå på riktig sideSå bra! Kunne de si noe om hvordan den lå ann i forhold til myomet?![]()
Så fikk sykemelding, blodfortynnende og cyclogest for å booste sjansene litt siden han har en mistanke om at jeg har endometriose. Scoret veldig høyt på noen blodprøver som kan brukes for å se om man har det, men diagnosen kan ikke stilles uten at man tar en vevsprøve. Så da håper jeg at alt skal ligge til rette nå
Var veldig overrasket over sykemelding da. Kan ikke ta meg fri denne uken her, så har levert 100% sykemelding men kommer til å jobbe 100% i morgen og på fredag iallfall.