Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også 13+6! Men tror egentlig det er 14+ noe, fordi jeg tror jeg er noen dager lenger. Det finner jeg ut på tirsdag!25 dager til OTUL, fikk når jeg er 13+6så akkurat på grensen deres og OUL i uke 19+6
Samme her, ble målt 6 dager lengre frem på Ul i uke 7, men de sier at det kan være litt feilmargin så må bare følge menstermin til etter UL på sykehuset. Tenkt at jeg er lengre på vei da jeg testet sterkt positiv og 1-2 på Clearblue i uke 3+2.Jeg fikk også 13+6! Men tror egentlig det er 14+ noe, fordi jeg tror jeg er noen dager lenger. Det finner jeg ut på tirsdag!
Jeg var på privat UL 7+6, og var på første svangerskapskontroll hos fastlegen 9+5Var på privat ultralyd 6+3, alt så fint ut da, men det kjennes som en evighet siden.. er 9+3 idag, og har enda ikke vært til lege/jordmor så har ikke fått dato til OTUL.. Håper på å få så tidlig som mulig! Føler det lyser gravid av meg, så har lyst å fortelle til alle...