Nedtelling til TUL

25 dager til OTUL, fikk når jeg er 13+6 :rolleyes: så akkurat på grensen deres og OUL i uke 19+6
Jeg fikk også 13+6! Men tror egentlig det er 14+ noe, fordi jeg tror jeg er noen dager lenger. Det finner jeg ut på tirsdag!

Jeg fikk også 13+6! Men tror egentlig det er 14+ noe, fordi jeg tror jeg er noen dager lenger. Det finner jeg ut på tirsdag!
Samme her, ble målt 6 dager lengre frem på Ul i uke 7, men de sier at det kan være litt feilmargin så må bare følge menstermin til etter UL på sykehuset. Tenkt at jeg er lengre på vei da jeg testet sterkt positiv og 1-2 på Clearblue i uke 3+2.
lykke til på tirsdag

Var på privat ultralyd 6+3, alt så fint ut da, men det kjennes som en evighet siden.. er 9+3 idag, og har enda ikke vært til lege/jordmor så har ikke fått dato til OTUL.. Håper på å få så tidlig som mulig! Føler det lyser gravid av meg, så har lyst å fortelle til alle...

Var på privat ultralyd 6+3, alt så fint ut da, men det kjennes som en evighet siden.. er 9+3 idag, og har enda ikke vært til lege/jordmor så har ikke fått dato til OTUL.. Håper på å få så tidlig som mulig! Føler det lyser gravid av meg, så har lyst å fortelle til alle...
Jeg var på privat UL 7+6, og var på første svangerskapskontroll hos fastlegen 9+5 :) Det ble litt sent for meg også på grunn av jul/romjul/nyttår, men jeg fikk dato til OTUL 5 dager etter svangerskapskontrollen :) (når jeg er 13+0)
Håper at du kan også få både lege/jordmortime og dato til OTUL snart! Jeg skjønner veldig godt at alt føles som en evighet spesielt i denne tidlige fasen :Heartred

Har nettopp fått time til OTUL på sykehuset nå, er 11+6 den dagen, så da starter ny nedtelling:

23

Skulle til å skrive 8 dager, men er visst 15 dager igjen. Det var nedtur :laughing002

Back
Topp