Nedtelling til TUL

Jeg er litt ny her og er gravid for første gang, så kanskje et dumt spørsmål - men er det vanlig å bestille privat «tidlig» tidlig ultralyd? Jeg har fått henvisning til den offentlige UL i uke 12+5, hadde egentlig ikke tenkt meg noe før det - men er det noe de fleste gjør? :D
Jeg velger å gjøre det for å kunne betrygge meg litt før jul. Jeg vil ikke få noe gjennom det offentlige før ute i januar og historikk med tidligere SA gjør at jeg velger å gå privat tidlig for å få bekreftet liv om alt går bra til da.

1 uke

Var på torsdag, men må tilbake neste fredag. Alt så bra ut ifht plommesekken osv ifht hvor langt jeg var på vei (Akkurat 5+6 den dagen), men var hakket for tidlig å høre hjerteslag.. Kjenner jeg ikke likte den nyheten og stresser men får bare være tålmodig

Var på torsdag, men må tilbake neste fredag. Alt så bra ut ifht plommesekken osv ifht hvor langt jeg var på vei (Akkurat 5+6 den dagen), men var hakket for tidlig å høre hjerteslag.. Kjenner jeg ikke likte den nyheten og stresser men får bare være tålmodig
Skjønner godt hva du mener. Jeg var inne forrige fredag (5+4 menstermin) grunnet småblødninger i en uke. Alt så fint ut, men han trodde jeg var rundt 4+6/5+0, så litt lite å se (fostersekk med antydning til noe inni). Skal inn igjen i dag. Håper så inderlig det har skjedd en utvikling og kanskje vi kan se hjerteslag. Den siste uken har vært uutholdelig lang!

Håper du finner noe du kan holde på med for at tiden skal gå litt fortere, og krysser fingrene for at alt er fint <3 :)

6 dager

Ville flytte den til tirsdag, men alle timer er fullbooket :banghead:

Og hvis alt er bra på torsdag blir det ny ultralyd 17 desember og så OTUL 5 januar

Back
Topp