Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det anbefales vel å ikke ta før i uke 6-7Hvor tidlig er for tidlig? Med første så fant jeg det ikke ut før senere så første ultralyden var ikke før uke 8-9 (privat for jeg bare må se det selv) Men er nå i uke 5 (4+4) og tenkte egentlig å bestille time til fredag, er det for tidlig? Burde jeg kanskje vente til neste uke?
Er det da fullgåtte 6 uker eller 6 uker i appen som er fra 5+0 til 5+6, for jeg blir nemlig ikke klok på den utregningen derDet anbefales vel å ikke ta før i uke 6-7
Det der blir aldri jeg klok på heller, så tør ikke svare på det. Kan bare tippe at det er fra fullgått 6 ukerEr det da fullgåtte 6 uker eller 6 uker i appen som er fra 5+0 til 5+6, for jeg blir nemlig ikke klok på den utregningen der
Jeg har forstått det sånn at det beste er å vente til 7+0 for å sikre at man ser hjerteslag. Men mange ser det tidligere også. Ville uansett ikke tatt det før 6+0. Jeg skal ta 7+3. Ventetiden er hardEr det da fullgåtte 6 uker eller 6 uker i appen som er fra 5+0 til 5+6, for jeg blir nemlig ikke klok på den utregningen der

Helt grusom faktisk.. Men vurderer da å vente til neste uke for å ikke få enda mer angst over å ikke se noe hjerteslagJeg har forstått det sånn at det beste er å vente til 7+0 for å sikre at man ser hjerteslag. Men mange ser det tidligere også. Ville uansett ikke tatt det før 6+0. Jeg skal ta 7+3. Ventetiden er hard![]()
Tror det er lurtHelt grusom faktisk.. Men vurderer da å vente til neste uke for å ikke få enda mer angst over å ikke se noe hjerteslag![]()

Og hørt hjertet
I følge el er jeg 7+0 i dag, mensdato sier 7+4 og jordmor i dag mente 7+5. Blir altså aldri klok på hva jeg skal forholde meg til