mammainnlandet
Forelsket i forumet
14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Samme herLenge siden jeg har vært så nervøs…. Alt så heldigvis helt perfekt ut på ultralyd! Ble målt til 7+0Vi fikk se og høre hjertet banke
![]()
7+0 i dag og to fine reker, nøyaktig like stor og begge med hjerteslag
Veldig fin følelse!

Takk, kunne ikke gått bedre, hurra!Håper det gikk bra!
Jeg ser nå at det gjorde detHurra!!

Gratulerer med toSå bra! Samme her7+0 i dag og to fine reker, nøyaktig like stor og begge med hjerteslag
Veldig fin følelse!
Vi har ingen ny ul planlagt, men jeg kommer aldri til å klare å vente helt til otul i desember![]()

Jeg venter svar på henvisning til sykehuset, så spent på om jeg får komme dit tidligere enn ca uke 12. hvis ikke går jeg videre privat - slik vi har gjort hver gangSå herlig! Godt å høreJeg har ny ultralyd 9+2 pga historikken min, satser på at alt er i skjønneste orden da også!
![]()
Jeg er av typen som har gått nesten ukentlig hver gang
Tusen takkGratulerer med to![]()
Det er med litt skrekkblandet fryd dette her. 
Ja det var ofte! For å bli beroliget antar jeg?Jeg venter svar på henvisning til sykehuset, så spent på om jeg får komme dit tidligere enn ca uke 12. hvis ikke går jeg videre privat - slik vi har gjort hver gangJeg er av typen som har gått nesten ukentlig hver gang
Tusen takkDet er med litt skrekkblandet fryd dette her.
![]()
Med første barnet var jeg bare på privat TUL og OUL + at det ble et par runder helt på slutten som jeg fikk pga nødvendig oppfølging.
Svaret på det er vel egentlig ja- for å bli beroliget.Ja det var ofte! For å bli beroliget antar jeg?Med første barnet var jeg bare på privat TUL og OUL + at det ble et par runder helt på slutten som jeg fikk pga nødvendig oppfølging.
Blir nok noen flere runder denne gangen ja, vurderer å sette opp noen avtaler til hos gynekologen min når jeg har fått vite tidspunkt for de ordinære ultralydene. Skal på første svangerskapskontroll neste uke

Ja, jeg har troa!Svaret på det er vel egentlig ja- for å bli beroliget.
Jeg har hatt flere ulike risikosvangerskap og har også fått oppfølging hyppig på sykehus etter oul. Jeg synes ukene frem til man kjenner liv er såå vonde og lange. Satser på at vi kommer oss dit og at det går raskt denne gang pga jul og alt som hører med der![]()