Nedtelling til TUL

Jeg er litt ny her og er gravid for første gang, så kanskje et dumt spørsmål - men er det vanlig å bestille privat «tidlig» tidlig ultralyd? Jeg har fått henvisning til den offentlige UL i uke 12+5, hadde egentlig ikke tenkt meg noe før det - men er det noe de fleste gjør? :D
Jeg har bestilt privat tidlig UL når jeg er 8+5. Syns det er for lenge å vente til uke 12 for å finne ut om det er liv der inne eller ikke.

Jeg er litt ny her og er gravid for første gang, så kanskje et dumt spørsmål - men er det vanlig å bestille privat «tidlig» tidlig ultralyd? Jeg har fått henvisning til den offentlige UL i uke 12+5, hadde egentlig ikke tenkt meg noe før det - men er det noe de fleste gjør? :D
Du trenger ikke å gå privat om du ikke ønsker eller føler behov for det :happy:
Noen velger å gjøre det bare for bekreftelse på graviditet og for å sjekke om det er liv, men en får ikke gjort noe fra eller til uansett så like greit å bare vente om du klarer det.

25 dager

Kan jeg spørre hvor i Bergen du har bestilt? Så nemlig det stod Bergen på deg også på terminlisten :D

Det stemmer ja ;) jeg tror jeg har rundet ultralydtilbudet i Bergen.. hehe.. Nå skal jeg på hausken - siden dette er ivf og det er inkludert i «pakken», men jeg har tidligere vært i både Sandvikens og på Paradis. De to plassene stiller nokså likt for meg egentlig :D

Kan jeg spørre hvor i Bergen du har bestilt? Så nemlig det stod Bergen på deg også på terminlisten :D
Jeg har bestilt meg time hos ultralydjordmor som holder til i Sjøgaten. Har vært hos hun 2 ganger tidligere og er veldig fornøyd. Og du kan selv booke time via nett.

Back
Topp