Nedtelling til TUL

Bestilte en time i morgen i Oslo så sambo også får vært med og forhåpentligvis se bobla.
vi har en fullspekka helg i Oslo, men må nesten ta utgangspunkt i at alt ser greit ut.. hvis det er dårlige nyheter vil jeg heller ha det før enn senere liksom!

9+4 i morgen
 
Har fått enda en tidlig ultralyd her i byen, tror jeg ble og avbestille den. Har jo en privat om en uke og da er det halvannen uke til den i Trondheim
 
Var på TUL på torsdag, har nesten vært redd for at det ikke skulle være noe der, da symptomer nå er ømme brystvorter og kvalme innimellom :dead:
Har heller ikke noe synlig, kan se ut som jeg er bittelitt oppblåst på en dårlig dag.

Men i magen lå det et vidunder med to armer og bein, fint hjerteslag! :Heartbigred

Alt så normalt ut, og «bobla» ville bare sove, men det ble litt action til slutt :D
Helt surrealistisk å se at det vokser ett lite vidunder, og nå er det bare å håpe at lille holder seg frisk og fin, og vente på fremtiden :Heartbigred
 
24 dager igjen til TUL, men offentig. Heter det da OTUL? Da er jeg ca 13+4, så skikkelig kjedelig å vente så lenge haha. De to forrige svangerskapene hadde jeg TUL privat i uke 7 ca, så er rart å enda ikke ha vært og er 10+1 i dag:p
 
24 dager igjen til TUL, men offentig. Heter det da OTUL? Da er jeg ca 13+4, så skikkelig kjedelig å vente så lenge haha. De to forrige svangerskapene hadde jeg TUL privat i uke 7 ca, så er rart å enda ikke ha vært og er 10+1 i dag:p
Otul ja :happy:
 
Har bestilt en privat som er om 11 dager, da er jeg 11+0 også skal jeg ha en offentlig om 23 dager:)
 
Back
Topp