Nedtelling til TUL

Fikk time til tul på sykehuset i dag, og det ble på valentines day! Så da er det 40 dager til:eek: lenge nok det kjente jeg! Heldigvis var vi på tul privat den uka her, så har fått sett lille blåbæret:)
 
Huff jeg har fortsatt ikke vært hos noen ang svangerskapet, så ikke fått henvisning til UL o_O Og ingen muligheter for privat ul i området her heller. Kanskje jeg må vente til OUL? :p
 
Huff jeg har fortsatt ikke vært hos noen ang svangerskapet, så ikke fått henvisning til UL o_O Og ingen muligheter for privat ul i området her heller. Kanskje jeg må vente til OUL? :p
Ingen gynekologer der du bor som har et UL-apparat? Nå må man jo ikke ta UL i første trimester da, så det går jo fint å vente.
 
Huff jeg har fortsatt ikke vært hos noen ang svangerskapet, så ikke fått henvisning til UL o_O Og ingen muligheter for privat ul i området her heller. Kanskje jeg må vente til OUL? :p
Hei :) Ofte på mindre plasser har jo legekontor UL apparat :) Kanskje du kan prøve å høre der :). Må jo være ett tilbud (mtp de som skal ta NIPT også).
 
Fikk innkalling i går, men vet ikke om vi kommer til å avbestille den offentlige og gå privat, så sjømannen rekker å være med :Heartred Med mindre jeg kan flytte den kanskje? Må sjekke opp!
 
Ingen gynekologer der du bor som har et UL-apparat? Nå må man jo ikke ta UL i første trimester da, så det går jo fint å vente.
Hei :) Ofte på mindre plasser har jo legekontor UL apparat :) Kanskje du kan prøve å høre der :). Må jo være ett tilbud (mtp de som skal ta NIPT også).
Nei ikke noe sånt her. Må kjøre 6-8 timer for å komme til noen som tilbyr privat ul her ☺️
 
Back
Topp