Nedtelling til TUL

5 dager :happy: Tenkte egentlig og vente til mer uti januar, men grunnet blødning så må jeg ha bekreftelse at alt er bra
 
12 dager. Dere andre som har tatt ultralyd i uke 7, hvor mye så dere? Jeg er 7+3 når jeg skal ta.
 
Jeg skal ta TUL om en uke, og vil da være 6+5 eller 6+6. Det var den tiden som gikk opp med hverdagskabalen her. Men nå ble jeg litt usikker på om det kan være for tidlig, siden de fleste klinikker anbefaler fra uke 7? Hva tenker dere? Takk for svar ❤️
 
Jeg skal ta TUL om en uke, og vil da være 6+5 eller 6+6. Det var den tiden som gikk opp med hverdagskabalen her. Men nå ble jeg litt usikker på om det kan være for tidlig, siden de fleste klinikker anbefaler fra uke 7? Hva tenker dere? Takk for svar ❤️
Jeg har vært 6+4 begge gangene, sett hjerteslag begge gangene, + plommesekk og embryo. Så det skal nok gå helt fint.
 
Jeg skal ta TUL om en uke, og vil da være 6+5 eller 6+6. Det var den tiden som gikk opp med hverdagskabalen her. Men nå ble jeg litt usikker på om det kan være for tidlig, siden de fleste klinikker anbefaler fra uke 7? Hva tenker dere? Takk for svar ❤️
Jeg tok 6+1 og fikk sett både hjerteslag og embryo i riktig størrelse. Tenker også at det nok går fint!
 
Back
Topp