Nedtelling til tul

Lurer på om noen av dere har fått vite kjønn på offentlig TUL?
Vet at ultralyden er kun for helsemessige årsaker, og at mange derfor ikke får vite kjønnet, men ønsker å høre om noen faktisk har fått vite det. Dersom de nekter å si noe om det så bestiller jeg privat ultralyd, da jeg ønsker å vite (vet at det er mer usikkert tidlig i scangerskapet). Er 12+5 når jeg skal på TUL

Vet at ultralyden er kun for helsemessige årsaker, og at mange derfor ikke får vite kjønnet, men ønsker å høre om noen faktisk har fått vite det. Dersom de nekter å si noe om det så bestiller jeg privat ultralyd, da jeg ønsker å vite (vet at det er mer usikkert tidlig i scangerskapet). Er 12+5 når jeg skal på TUL
Hadde aldri stolt på det de sier angående kjønn så tidlig. Har hatt fleeeere vennepar som har fått høre noe på tul og noe annet på oul og det har stemt med oul. Kun et vennepar (av 13) som har fått samme kjønn på tul og oul.

9

Fikk vite 13+1 sist at vi ventet jente, og det stemte:joyful:

Back
Topp