Nedtelling til tul

❤️❤️
Når har du time idag? :D
Jeg har vært der :smiley-bounce012
Nå har jeg tro at dette går veien og er skikkelig optimistisk sa gynekologen, lille kroppen var helt perfekt og hjertet slo som det skulle. Ser ut som en gummibjørn :love7
Guri meg jeg er så glad!!
Mannen var med og i dag har vi kjøpt en pysj for å gi til storesøster med ul bilde.

Gynekologen lurte på om jeg ville komme neste uke også for å roe meg, jeg takket ja så da blir neste ul 18 januar.
Så utrolig takknemlig :Heartbigred

Nå har jeg tro at dette går veien og er skikkelig optimistisk sa gynekologen, lille kroppen var helt perfekt og hjertet slo som det skulle. Ser ut som en gummibjørn :love7
Mannen var med og i dag har vi kjøpt en pysj for å gi til storesøster med ul bilde.

Gynekologen lurte på om jeg ville komme neste uke også for å roe meg, jeg takket ja så da blir neste ul 18 januar.

Så fantastisk! Hurra❤️
Og så fin gynekolog som tilbyr en time til! Helt supert ❤️
Må gi oss en oppdatering på hvordan kommende storesøster reagerer på nyheten da :D

Så fantastisk! Hurra❤️
Og så fin gynekolog som tilbyr en time til! Helt supert ❤️
Må gi oss en oppdatering på hvordan kommende storesøster reagerer på nyheten da :D
Ja det skal jeg gjøre.
Ja det er helt fantastisk, jeg hadde ikke turt å håpe på det engang men det er altså en gummibjørn der.....
også så snill gynekolog. Jeg takket henne veldig i dag for at jeg får komme, det hjelper veldig på.
Da sa hun at stress er noe av det vi vet som ikke er bra så hvis du trenger det så kommer du hit. Hun sa forrige uke at dette fortjener du nå, jeg blir jo helt rørt.

Ja det skal jeg gjøre.
Ja det er helt fantastisk, jeg hadde ikke turt å håpe på det engang men det er altså en gummibjørn der.....
også så snill gynekolog. Jeg takket henne veldig i dag for at jeg får komme, det hjelper veldig på.
Da sa hun at stress er noe av det vi vet som ikke er bra så hvis du trenger det så kommer du hit. Hun sa forrige uke at dette fortjener du nå, jeg blir jo helt rørt.

Jeg er helt enig med gynekologen❤️ godt å bli passa på!

Ååå så gode nyheter ❤️ Fantastisk! Glad på dine vegne

Er bare to dager igjen nå til TUL 8+5, har gledet meg så mye frem til i dag, nå gruer jeg meg så fryktelig mye! Er så redd for dårlige nyheter nå, og det er nesten for godt til å være sant at vi har kommet så langt som vi har etter å ha mistet så mange ganger.... nå har vi gått to uker lengre enn de 7 gangene vi har mistet denne prøveperioden, så klamrer meg til håpet, men samtidig begynner hode mitt forberede meg på det verste...:sorry:

8 dager !!!!! Æææ nå grugleder jeg meg! Kunne få time i morgen, men siden mannen jobber overtid og jeg har ungene så passet det ikke.

Back
Topp