Nedtelling til tul

Venta på time hos gynekologen siden positiv test fordi hun er så populær at jeg måtte fp avbestillingstime for å få time, også må den flyttes fordi mannen ikke får dratt fra jobb, Great :banghead:

Ja. Kjente jeg ble skikkelig sur.....
Må ringe i morgen! Fikk ikke snakka med mannen før etter telefontid var stengt, selvfølgelig :bag:
Har du ikke vært noen ultralyd ennå? Trodde du hadde vært på flere ? Herregud, jeg sliter skikkelig med gravidtåke om dagen altså! Husker INGENTING!

Blir det ikke noe ultralyd på torsdag da?

Har du ikke vært noen ultralyd ennå? Trodde du hadde vært på flere ? Herregud, jeg sliter skikkelig med gravidtåke om dagen altså! Husker INGENTING!

Blir det ikke noe ultralyd på torsdag da?

Jo, har vært på flere, men de er tatt privat :hilarious: den jeg fikk time til nå på torsdag er en gynekolog som jeg hadde flere ultralyder hos med datteren min, for da hadde jeg HA føre vi fikk hun og fikk ukentlig ul pga. Det ❤️ og hun er så dyktig, omsorgsfull og god! Men derfor også ikke like god kapasitet lenger, så den timen jeg har fått hos henne nå er toul! Ble henvist til sykehuset også fordi vi ikke visste når vi fikk toul hos gynekologen.
Jeg ringer i morgen og håååper de har fått inn noen andre avbestillinger enten i morgen eller fredag, torsdag kan ikke mannen være med hvert fall....

Kjenner igjen gravidtåka forresten :facepalm:

Bestemt meg for å dra alene på tul i morgen dersom de ikke skulle få en avbestilling idag om time på fredag, mannen kan ikke være med da føre neste fredag igjen, og må jo vinne i lotto for at det skal komme en avbestilling akkurat da!
Så da er det 1 dag til otul da :bag:

Back
Topp