Torsdag er en fin dag, dette blir bra Luna94Og litt skummelt, var så innstilt på neste uke og nå er plutselig dommedag på torsdag håper mannen får ordna seg fri siste timen fra jobben!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torsdag er en fin dag, dette blir bra Luna94Og litt skummelt, var så innstilt på neste uke og nå er plutselig dommedag på torsdag håper mannen får ordna seg fri siste timen fra jobben!
Krysser fingrene for at han får fri ikke kjekt gå på ul alene!
Torsdag er en fin dag, dette blir bra Luna94
Åå så spennende! Hvordan gikk det?Offentlig TUL i dag, er så spent! Klarer ikke å tenke på annet.
Ææ, så gøy!!Wæ! Fikk akkurat melding om time hos gynekologen som fulgte meg opp sist graviditet til torsdag! Så da har jeg tul om 2 dager istedenfor 8
Å nei!! Så kjipt det var aVenta på time hos gynekologen siden positiv test fordi hun er så populær at jeg måtte fp avbestillingstime for å få time, også må den flyttes fordi mannen ikke får dratt fra jobb, Great
Ja. Kjente jeg ble skikkelig sur.....Å nei!! Så kjipt det var a
Når fikk du time nå da?
Søren altså, håper det kommer en avbestilling til da i det minste!Ja. Kjente jeg ble skikkelig sur.....
Må ringe i morgen! Fikk ikke snakka med mannen før etter telefontid var stengt, selvfølgelig
Søren altså, håper det kommer en avbestilling til da i det minste!
En skikkelig liten sprell som møtte oss på TUL i dag frisk og fin, er så evig lykkelig!Åå så spennende! Hvordan gikk det?
Hurra!En skikkelig liten sprell som møtte oss på TUL i dag frisk og fin, er så evig lykkelig!
Har du ikke vært noen ultralyd ennå? Trodde du hadde vært på flere ? Herregud, jeg sliter skikkelig med gravidtåke om dagen altså! Husker INGENTING!Ja. Kjente jeg ble skikkelig sur.....
Må ringe i morgen! Fikk ikke snakka med mannen før etter telefontid var stengt, selvfølgelig
Har du ikke vært noen ultralyd ennå? Trodde du hadde vært på flere ? Herregud, jeg sliter skikkelig med gravidtåke om dagen altså! Husker INGENTING!
Blir det ikke noe ultralyd på torsdag da?
Masse lykke til!TUL i morgen!!! Klarer ikke å vente. Er så spent men også litt nervøs for at ting ikke er som det skal..