Nedtelling til TUL

25 dager

23 dager til organrettet TUL. Krysser fingrene for at vi får vite kjønn da også

23 dager til organrettet TUL. Krysser fingrene for at vi får vite kjønn da også
Hvor langt er du på vei da? :-) jeg har også et håp om å få vite kjønn da, det er offentlig- og jeg er 14+2 når vi skal. I følge forrige UL kan det hende jeg er 13+5..men det skal jo fremdeles kunne være håp?

Hvor langt er du på vei da? :) jeg har også et håp om å få vite kjønn da, det er offentlig- og jeg er 14+2 når vi skal. I følge forrige UL kan det hende jeg er 13+5..men det skal jo fremdeles kunne være håp?
Jeg er 13+5 på denne ultralyden. Fikk vite kjønn på samme tid med forrige også så tror det fint skal være mulig :) Jeg skal dog Martin på spesialsenteret for kvinner i Jessheim og han er kjent for å være veldig god på å se kjønn tidlig. Da jeg var på OUL forrige gang sa jordmor til meg at det nesten ikke var noe vits for henne å sjekke kjønn da han ikke tok feil så «sent» som 13+6:cool05

Jeg er 13+5 på denne ultralyden. Fikk vite kjønn på samme tid med forrige også så tror det fint skal være mulig :) Jeg skal dog Martin på spesialsenteret for kvinner i Jessheim og han er kjent for å være veldig god på å se kjønn tidlig. Da jeg var på OUL forrige gang sa jordmor til meg at det nesten ikke var noe vits for henne å sjekke kjønn da han ikke tok feil så «sent» som 13+6:cool05
Sånn ja- heldig!
Jeg har hørt aå mye forskjellig om offentlig TUL, og blir litt usikker på om de får lov til å si noe om kjønn selv om de finner på å se det, når jeg er 14+2 :hilarious:

Back
Topp